۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵

به همت انجمن عکاسان مطبوعاتی و کمیته امداد

تور عکاسی و رسانه‌ای به مناطق محروم کشور برگزار می‌شود

تور عکاسی و رسانه‌ای به مناطق محروم کشور برگزار می‌شود

با هدف حمایت، ارتقای دانش و کسب تجربه برای جامعه عکاسان و اصحاب رسانه کشور، تور عکاسی و رسانه‌ای به مناطق محروم کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب این تور عکاسان خبری و خبرنگاران تهران و سایر استان های کشور در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۵ مرداد سال جاری از شهرستان خدابنده استان زنجان دیدار خواهند کرد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران متولی برگزاری این تور هستند، انجمن فوق اعلام کرده است که این سفر به صورت کارگاه های عکاسی و فیلمسازی با حضور حسن قائدی و مجید صباغ بهروز برگزار می شود.

شیوه برگزاری این کارگاه ها به این صورت است که از ابتدا با همراهی، نظارت و تأیید اساتید راهنمای دوره فرم های پروپوزال تحقیق به شرکت کننده ها داده می شود و برگزار کنندگان تا پایان اجرای تحقیق همراه شرکت کنندگان خواهند بود و در نهایت مجموعه عکس، فیلم و مستند این سفر تهیه می شود. در پایان هم به سه مجموعه برتر تهیه شده این دوره (در قالب عکس، فیلم کوتاه و مستند) جایزه نقدی تعلق می گیرد و همچنین گواهی حضور در این دوره از سوی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران صادر می شود.

شرکت کنندگان در این دوره باید در پوشش تصویری و خبری از موضوعات زیر فعالیت کنند:

محرومیت در همه ابعاد و اشکال اقتصادی، فرهنگی، بهداشت و درمان، آموزشی، عمرانی، رفاهی، ورزشی و اجتماعی

ظرفیت های گردشگری فرهنگی، محیط زیست، آداب و سنن

ظرفیت و پتانسیل های اقتصادی و سرمایه گذاری در این مناطق

معرفی افراد موفق در زمینه اقتصاد مقاومتی، تحصیلی، گردشگری، محیط زیست، سرمایه گذاری و کسب و کار و....

شرایط حضور در این دوره علاوه بر رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی و حداکثر سن ۴۰ سال برای متقاضیان شامل همکاری مستمر و یا حق التصویر با یکی از رسانه های رسمی و انتشار تصاویر سفر و تکمیل فرم پروپوزال است.

ثبت نام این دوره روز دوشنبه (۷ مرداد) به پایان می رسد و حداکثر ۱۵ نفر می توانند در این دوره شرکت کنند. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن حیدر رضایی ۰۹۱۲۲۹۶۹۳۰۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4678268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha