۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴

ترکاشوند در گفتگو با مهر:

کادر فنی ایرانی تاریخ سازی کرد/ والیبال رئیسی قوی نیاز دارد

کادر فنی ایرانی تاریخ سازی کرد/ والیبال رئیسی قوی نیاز دارد

کارشناس والیبال در واکنش به تعویق افتادن زمان ثبت نام کاندیداها برای مجمع انتخاباتی گفت: این روند به این رشته پرطرفدار آسیب می‌رساند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قهرمانی تیم والیبال جوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: این قهرمانی حاصل تلاش چندین سال مربیان و بازیکنانی است که تلاش کرده‌اند. بهروز عطایی مدت‌ها است که مربی جوانان می باشد و شناخت و آگاهی خوبی نسبت به این تیم دارد. به کادر فنی، بازیکنان و تمام عواملی که دست به دست هم دادند تا این تیم قهرمان شود تبریک می‌گویم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ است.

کارشناس والیبال ادامه داد: تیم‌های خوبی در قهرمانی جهان حضور داشتند به ویژه تیم ایتالیا که بسیار تکنیکی بود، ولاسکو نیز نقش مهمی در این تیم داشت و آنها را تجزیه و تحلیل می‌کرد. نتیجه تیم ایران عالی بود و یک کادر تمام ایرانی موفق شد تاریخ سازی کند. نشان دادند مربیان ایرانی بسیار توانمند و ماهر هستند و باید به آنها اعتماد کرد.

وی درباره اینکه آیا این بازیکنان که قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان را دارند می توانند در رده بزرگسال نیز به عنوان قهرمانی برسند یا خیر؟گفت: باید دید به چه اندازه برای این تیم زحمت و تلاش شده و چقدر می توانیم آنها را حفظ کنیم. آیا بی خیال این بازیکنان می شویم یا اینکه آنها را مورد حمایت قرار می دهیم و به سطح حرفه‌ای گری در ورزش و زندگی می رسانیم. مطمئن باشید در رده بزرگسالان نیز می توانند این افتخار را کسب نمایند به شرط حمایت.

ترکاشوند تأکید کرد: بازیکنان ما در سن ۳۰-۲۸ به اوج پختگی می رسند و این شرایط خوبی نیست و به همین دلیل دیر به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنند. اینکه چگونه رفتار می کنند، چه باشگاهی را برای ادامه راه انتخاب می کنند و چگونه زندگی حرفه‌ای را در پیش می گیرند همگی نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد. اگر این بازیکنان مورد توجه قرارگیرند، قطعا در آینده می توانند به تیم ملی کمک بسیاری کنند. بازیکنان جوان باید کم کم به تیم ملی بزرگسال تزریق شوند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

کارشناس والیبال درباره اینکه زمان ثبت نام کاندیداها برای پست ریاست به تعویق افتاده است، گفت: نمی دانم چه دلیلی دارد. متأسفانه رشته‌ای مانند والیبال که طرفداران بسیاری در جامعه دارد در حال حاضر با سرپرست اداره می شود، سرپرستی که حکمش غیرقانونی است و این زیبنده والیبال نیست. والیبال به یک فرد قوی، خاک خورده و باتجربه نیاز دارد، چرا که این رشته در دل مردم جا باز کرده، امیدوارم هرچه سریعتر از این بلاتکلیفی خارج شویم، چرا که این روند چیزی جز آسیب برای والیبال ندارد.

کد خبر 4679083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha