۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۲

با حضور ۳۱ استان؛

المپیاد ملی ورزشی دختران دانش‌آموز کشور در شاهرود آغاز شد

المپیاد ملی ورزشی دختران دانش‌آموز کشور در شاهرود آغاز شد

شاهرود - معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان از المپیاد ملی ورزشی دختران دانش‌آموز کشور به میزبانی شاهرود و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

علی رضا حاجی قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه المپیاد ملی ورزشی دختران دانش‌آموز کشور در رشته های والیبال و فوتسال آغاز به کار کرد، ابراز کرد: المپیاد ملی ورزشی دختران دانش‌آموز کشور با حضور ۷۰۰ ورزشکار از ‏‏ ۳۱ استان و در رشته‌های فوتسال و والیبال در شاهرود عصر امروز، سه شنبه آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و همچنین حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، افزود: یک‌هزار نفر در این المپیاد ورزشی حضور دارند که شامل ۷۰۰ ورزشکار و ۳۰۰ داور، مربی، سرمربی و ... هستند.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این رقابت‌ها با حضور ۲۳ تیم در فوتسال و ۲۴ تیم در والیبال با هدف ارتقای توانمندی دختران ورزشکار ایران اسلامی برگزار می‌شود.

حاجی قاسمی بیان کرد: دانش آموزان متوسطه اول و دوم در دو رشته والیبال و فوتسال به مدت یک هفته با هم به رقابت می‌پردازند و همچنین معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش مهمان مردم شاهرود برای افتتاح این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار مهر، شرایط میزبانی از تیم‌های حاضر مهیا شده و فضاهای شهری خوبی نیز به تبلیغات این رقابت‌ها اختصاص داده شده است.

کد خبر 4690868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha