۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

اولویت اصلی فعالیت بسیج مساجد و محلات جذب جوانان است

اولویت اصلی فعالیت بسیج مساجد و محلات جذب جوانان است

رشت- مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت دو هزار پایگاه مقاومت در مساجد این استان، گفت: اولویت اصلی فعالیت بسیج مساجد و محلات جذب جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد بعد ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان اجرای برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است.

وی با بیان اینکه ساخت مسجد از ابتکارات دین اسلام بوده است، افزود: در دین اسلام مسجد به عنوان محلی به جامعه سازی و تمدن سازی است.

حجت الاسلام نصیرنژاد در ادامه با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به جایگاه مساجد تأکید شده است، گفت: متولیان مساجد باید تلاش کنند تا فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در سطح مساجد برگزار شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه و دقت در انتخاب ارکان مساجد، تصریح کرد: ارکان مساجد اعم از فرماندهان پایگاه‌های بسیج، هیئت امنا و خادمین باید در بین مردم مقبول بوده و دارای خلاقیت و نوآوری و با انگیزه باشند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود سه هزار و مسجد در این استان، گفت: از این تعداد ۴۱۶ مسجد فاقد امام جماعت هستند.

نصیرنژاد با بیان اینکه دو هزار پایگاه بسیج در مساجد مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: جذب جوانان در مساجد اولویت فعالیت‌های بسیج است.

کد خبر 4700787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha