۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸

سه‌شنبه این‌هفته در شهر کتاب؛

نشست نقد دو کتاب درباره مهارت‌های جرات‌ورزی و شفقت برگزار می‌شود

نشست نقد دو کتاب درباره مهارت‌های جرات‌ورزی و شفقت برگزار می‌شود

نشست نقد و بررسی دو کتاب «آموزش فنون و مهارت‌های جرات‌ورزی» و «درمان متمرکز بر شفقت به زبان ساده» سه‌شنبه این‌هفته در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دو کتاب «آموزش فنون و مهارت‌های جرات‌ورزی» و «درمان متمرکز بر شفقت به زبان ساده» روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور در قالب نشست هفتگی شهر کتاب در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

به هر شیوه‌ای فضیلت‌های اخلاقی را برای انسان‌ها، دسته‌بندی کنیم بی‌گمان دو فضیلت «جرات‌ورزی» و «شفقت‌ورزی» از فضیلت‌های انکارناپذیر او هستند. جرات‌ورزی؛ پرخاشگری، پررویی، زورگویی و بی‌احترامی نیست بلکه توان بیان ابراز احساسات، عقاید و افکار خود به شیوه شایسته است و شفقت‌ورزی در نگاهی کلی، حساس بودن به رنج دیگران و کنترل و کاهش آن است. برای افزایش توانمندی درجرات‌ورزی و شفقت‌ورزی باید آن‌ها را شناخت و با روش‌هایی در تقویت آن کوشید.

نشست هفتگی شهر کتاب این‌هفته به نقد و بررسی دو کتاب «آموزش فنون و مهارت‌های جرات‌ورزی» و «درمان متمرکز بر شفقت به زبان ساده» اختصاص دارد که با حضور و سخنرانی بهروز بیرشک، سمیرا معصومیان، مجتبی تمدنی و غلامرضا خاکی همراه خواهد بود.

کتاب «آموزش فنون و مهارت های جرات ورزی» نوشته اسفندیار سیاه کمری و سمیرا معصومیان است که توسط انتشارات دانژه چاپ شده و کتاب «درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده» نوشته راسل کولتز است که با ترجمه جواد خلعتبری، مجتبی تمدنی و سپیده برغندان توسط همین ناشر چاپ شده است.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4707026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha