۶ دی ۱۳۸۲، ۱۰:۰۱

به منظور كمك به زلزله زدگان

شهرداري تهران نيروهاي تخصصي امدادي به بم اعزام كرد

شهرداري تهران به منظور كمك به آسيب ديدگان و زلزله زدگان، نيروهاي تخصصي امدادي و آتش نشاني را به شهر ستان بم اعزام كرد .

مدير روابط عمومي شهرداري تهران با اعلام اين مطلب به خبرنگار اجتماعي مهر افزود : شهرداري تهران از صبح ديروز به منظور کمک به زلزله زدگان شهرستان بم  با تشکيل ستاد امداد رساني 23 نيروي متخصص امداد رساني و آتش نشاني را به محل حادثه اعزام کرد .

مجتبي اعلايي ادامه داد: به همين منظور همچنين حدود 15 تانکر آب ، تعدادي خودروي اطفاي حريق ، بيل مکانيکي ، لودر ، لجن کش به همراه نيروهاي خدماتي از شهرداري تهران امروز  به شهرستان بم منتقل مي شود .

وي گفت : علاوه بر اين تعدادي دستگاه زنده ياب به همراه تجهيزات کامل آتش نشاني و امداد رساني به محل حادثه فرستاده شده است .

وي افزود : شهرداري تهران به منظور بررسي امکانات خود براي امداد رساني و کمک به آسيب ديدگان شهرستان بم ساعت 10 امروز جلسه فوق العاده تشکيل مي دهد ،  ضمن اينکه تمام شهرداري هاي مناطق به منظور اعزام نيروهاي عملياتي خود به شهرستان بم به حالت آماده باش در آمده اند.

اعلايي گفت : هنوز اطلاعات دقيقي در مورد ميزان آسيب ديدگي شهرداري بم و امکانات موجود آن براي کمک به آسيب ديدگان حادثه در دست نيست اما با توجه به ابعاد وسيع حادثه احتمالا تمام امکانات خدماتي و عملياتي اين سازمان از بين رفته و رفع آسيبهاي ناشي از زلزله نيازمند کمک و امداد رساني از خارج از شهر است .

کد خبر 47143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha