۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۲۸

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تاکید کرد؛

لزوم تفکیک استقلال سیاسی استان تهران از پایتخت با گسترش خطوط مترو

لزوم تفکیک استقلال سیاسی استان تهران از پایتخت با گسترش خطوط مترو

تهران- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران بر لزوم تفکیک استقلال سیاسی استان تهران از پایتخت با گسترش خطوط مترو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن علیجانی در شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد بر لزوم تفکیک استقلال سیاسی شهرستان های این استان از پایتخت در طراحی و گسترش خطوط مترو تاکید کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه برخی با بی‌توجهی به راه‌اندازی متروی اسلامشهر تنها به احداث قطار حومه می‌اندیشیدند گفت: خوشبختانه تلاش کردیم که هم قطار حومه و هم متروی اسلامشهر اجرا شد.

علیجانی بیان داشت: اینگونه به نظر می رسد که شهرستان ها در طراحی خطوط مترو، حومه پایتخت در نظر گرفته می شوند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه افزود: اجرای این خطوط نباید به گونه ای پیش برود که در آینده فکر کنیم استان تهران به ۳ استان تقسیم و البرز هم بخشی از آن محسوب می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متروی اسلامشهر از این نظر دارای اهمیت است که این شهرستان در جنوب شهر تهران قرار داشته و حدود 800 هزار نفر جمعیت دارد، ضمن اینکه این خط مترو شهرستان بهارستان و سایر نقاط این منطقه را نیز به مسیر تهران وصل می‌کند.

کد خبر 4718226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha