۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۳

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت برای باشگاه‌های دسته اولی

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت برای باشگاه‌های دسته اولی

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای جدید خود را در خصوص باشگاه‌های دسته اولی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد که به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمد آشتیانی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته  و پرداخت ۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت میلاد نوری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم و در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی باشد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت بهتاش میثاقیان از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۲۵۶ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* با توجه به شکایت امیرحسین صدقی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پرونده شکایت مجتبی محبوب مجاز از باشگاه بادران ، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزارریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

* در پی شکایت فرشاد طیبی پور از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت ۱۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمود یاوری از باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۲۷۶ هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

کد خبر 4731272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha