۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱

امام جمعه موقت سنندج:

آمریکا دشمن اصلی مسلمانان جهان است

آمریکا دشمن اصلی مسلمانان جهان است

سنندج - امام جمعه سنندج با اشاره به دشمنی های مختلف علیه کشورهای اسلامی، گفت: آمریکا دشمن اصلی مسلمانان در سراسر جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: وحدت و همدلی یکی از نیازهای لازم و ضروری در بین تمامی مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

وی ضمن اشاره به دشمنی‌های مختلف بر علیه دین مبین اسلام، افزود: در زمان حیات با برکت حضرت محمد (ص) دشمنی ها بر علیه دین مبین اسلام وجود داشت و امروز هم متاسفانه این دشمنی ها بر علیه مسلمانان ادامه دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمن اصلی تمامی مسلمانان در سراسر جهان کشور آمریکا است و به همین دلیل این کشور با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشورهای اسلامی و مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به هیچ تعهدات خود پایبند نیست، بیان کرد: این کشور تمامی تعهدات خود زیرپا می گذارد و این مهم را طی سال‌های اخیر بارهای بار انجام داده است و این یک درس عبرت برای تمامی کشورهای مسلمان و آزادیخواه است.

ماموستا خدایی وجود امنیت پایدار در کشورمان را الگویی برای سایر کشورهای جهان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت وجود انقلاب و نظام اسلامی دارای امنیتی پایدار است و انتظار می رود که با حضور هرچه بهتر مردم در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام این امنیت آرامش ادامه داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر لزوم حضور و مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام، یادآور شد: امروز به برکت وجود نیروهای مسلح و توانمند جمهوری اسلامی ایران آماده است تا از دستاوردهای خود به بهترین شکل ممکن دفاع کند.

امام جمعه سنندج خواستار ترویج آموزه‌های دینی در سطح جامعه شد و افزود: ترویج آموزه های دینی در جامعه باعث سلامت و سعادت هر چه بهتر حال می شود و به همین دلیل ما باید نسبت به اجرای دستورات دینی و اسلامی با حساسیت ویژه ای برخورد کنیم.

کد خبر 4743430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha