۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۲

توسط حجت‌الاسلام اسدی‌موحد و محسن جوادی

وزارت ارشاد و انتشارات الهدی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

وزارت ارشاد و انتشارات الهدی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

حجت الاسلام اسدی موحد مدیرعامل انتشارات الهدی با محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ درباره امضای تفاهمنامه همکاری در زمینه‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد اسدی موحد مدیرعامل موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی با محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص امضای تفاهمنامه همکاری در زمینه‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب، چاپ کتاب و نشریات بین‌المللی درآینده، دیدار و گفت‌وگو کردند. هدف از برگزاری این دیدار هم اندیشی، بررسی زمینه‌های همکاری مشترک میان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی بود.

در این نشست طرفین ضمن تبیین راهبردها و اهداف مشترک درباره گسترش زمینه‌های همکاری و همفکری و تدوین راهکارهای عملی در جهت تحقق منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، گفتمان انقلاب اسلامی، جوانان جهان اسلام، هنر و تمدن نوین اسلامی در عرصه بین‌الملل و با هدف گسترش آموزه‌های اسلام، مکتب اهل بیت(ع) و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و استفاده از ظرفیت‌های خوب موسسه الهدی در زمینه‌های تجهیز کتابخانه‌ها در حوزه بین الملل، شناسایی نخبگان جهان اسلام، نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب، چاپ کتاب و نشریات بین‌المللی، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

جوادی از موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی به عنوان یکی از موسسات فعال در عرصه بین‌الملل یاد کرد که می‌توان از ظرفیت‌های این مجموعه و کمیته پشتیبانی از نمایشگاه‌های بین المللی کتاب  بهرهمند شد.

جوادی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسسه الهدی در عرصه بین الملل تصریح کرد: بزودی تفاهم‌نامه‌ای اجرایی بین معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه بین المللی الهدی منعقد خواهدشد.

گفتنی است مدیرعامل موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی به عنوان دبیر کمیته هماهنگی و پشتیبانی از نمایشگاه‌های بین المللی کتاب نیز فعالیت دارد.

کد خبر 4751351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha