۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۳۴

امام جمعه محمدآباد یزد:

جریان شناسی و بصیرت دینی و انقلابی راه مقابله با دسیسه دشمنان است

جریان شناسی و بصیرت دینی و انقلابی راه مقابله با دسیسه دشمنان است

یزد ـ امام جمعه محمدآباد یزد، جریان شناسی و بصیرت دینی و انقلابی را راه مقابله با دسیسه های دشمنان و جنگ روانی آنها دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی روز یکشنبه در جمع عزاداران در مسجد امیرچخماق یزد با اشاره به دسیسه هایی که دشمن در طول چهار دهه گذشته هر با به شکلی از خود بروز داده است، اظهار داشت: دشمن اکنون نیز به دنبال توسعه جنگ روانی است و با استفاده از ابزارهای مختلفی که در دست دارد، این هدف خود را با جدیت دنبال می کند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما باید خنثی کردن توطئه های دشمنان و تسلیم نشدن در برابر جنگ روانی آنها باشد، تاکید کرد: اگر در مسیر شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب تعیین می کنند، قدم برداریم به طور قطع دسیسه های دشمن نقش برآب خواهد شد.

مدرسی خاطرنشان کرد: اگر مروری به چهل سال گذشته داشته باشیم نیز در می یابیم که هر کجا به ندای رهبری لبیک گفته ایم و در مسیر و مشی مشخص شده توسط ایشان حرکت کردیم، توطئه دشمن ناکام مانده است.

استاد حوزه علمیه یزد با بیان اینکه دشمن قرار نیست عقب نشینی کند بلکه هر روز توطئه های خود را به شکل جدیدتری اجرا می کند، افزود: مسئولیت ما در این شرایط بسیار سنگین است و باید با سعه صدر، مقاومت، ولایتمداری و اتحاد و همدلی در برابر دشمنان بایستیم و توطئه های آنها را نقش برآب کنیم.

مدرسی بیان کرد: جریان‌شناسی و داشتن بینش و بصیرت دینی و انقلابی باید همواره مدنظر مردم به ویژه مدیران اجرایی باشد تا بتوانند در برابر توطئه های دشمن تاب بیاورند.

وی تصریح کرد: اگر در هر شرایطی، سفارش ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، نقشه راه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم باشد، به عزت و سعادت خواهیم رسید و در مقابل، دشمن به ذلت و خواری می رسد.

امام ‌جمعه محمدآباد یزد تاکید کرد: باید در این مسیر بصیرت داشته باشیم زیرا بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل از صدر اسلام تاکنون لازمه حرکت مسلمین بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به شرح بخشی از سیره رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) پرداخت.

کد خبر 4757163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha