۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸

عضو شورای شهر تهران خواستار شد

ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت

ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت

عضو شورای شهر تهران خواستار گزارشی از سوی آتش‌نشانی در مورد مدارس پرخطر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجدجامعی در جلسه روز یک شنبه با اشاره به برگزاری انتخابات شهرداران مدارس نیز تاکید کرد: باید شهرداری تهران گزارشی از شوراهای دانش‌آموزی به صحن شورا ارائه کند تا میزان سهم شهرداران مدارس و اجرایی شدن این موضوع مشخص شود.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در قانون آموزش و پرورش انبوه‌سازان موظف به تأمین سرانه آموزشی بودند گفت: این قاعده در منطقه ۲۲ براساس مطالعه‌ای که در سال ۱۳۹۵ انجام شد، رعایت نشده به شکلی که از ۴۵ مورد سرانه آموزشی تنها پنج مورد احداث شده و ۴۰ مورد تأمین نشده است. در حقیقت این موضوع یک تخلف است که باید آقای مظاهریان معاون فعلی شهردار تهران که در آن زمان مسئولیت داشتند و با انبوه‌سازان کار می‌کردند، پاسخ دهند.

 مسجد جامعی با بیان اینکه  منطقه ۲۲ امروز گرفتار کمبود سرانه‌های آموزشی شده و این وضعیت ادامه پیدا کرده است تاکید کرد: لذا شهرداری باید گزارشی از میزان تحقق تأمین سرانه‌های آموزشی در این منطقه ارائه کند.

 وی همچنین خواستار ارائه گزارشی از سوی آتش‌نشانی در مورد مدارس پرخطر شد و افزود: مقرر شده کار مشترکی میان شهرداری و آموزش و پرورش انجام شود تا اقدامات صورت گرفته در مورد شناسایی و رفع خطرات موجود در این مدارس ارائه شود.

کد خبر 4764199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha