۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

معرفی داوران حاضر در نیمه‌نهایی لیگ کشتی/ با هیچکس تعارف نداریم

معرفی داوران حاضر در نیمه‌نهایی لیگ کشتی/ با هیچکس تعارف نداریم

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی از حساسیت و دقت بسیار بالا این کمیته در چیدمان داوران قضاوت کننده مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد.

ناصر فروتن با بیان اینکه حساسیت بسیار زیادی در انتخاب داوران قضاوت کننده نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد صورت گرفته و بهترین ها برای این مسابقات انتخاب شدند به خبرنگار مهر گفت: عملکرد تمامی داوران ما در رقابتهای لیگ برتر کشتی خوب و قابل قبول بوده و در مجموع می توان از قضاوت این پیکارها اظهار رضایت کرد. به جرات می توان ادعا کرد داوران ایرانی جزو بی طرفترین داوران کشتی در جهان هستند که به جز اجرای عدالت به چیز دیگری فکر نمی کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تیم های صعود کرده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و اسپانسرها و همچنین کشتی گیران استانهای مختلف، چیدمان داوری را به گونه ای انجام دهیم که بی‌طرفترین داوران وظیفه قضاوت را بر عهده داشته باشند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی ادامه داد: حضور هر ۴ داور المپیکی کشتی ایران در این مرحله از لیگ و استفاده از مدرسین داوری که به قوانین روز دنیا آشنا هستند، نشانگر این است که ما دقت و حساسیت بالایی در بحث داوری داریم. فقط امیدوارم مربیان تیم های راه یافته به نیمه نهایی هم با ما همکاری لازم را داشته باشند و از هرگونه تنش و ایجاد حاشیه خودداری کنند.

فروتن در پایان خاطر نشان کرد: مربیان باید شاگردان خود را راهنمایی و هدایت کنند و کشتی گیران هم باید طبق وظیفه خود کشتی بگیرند، داوران هم مسئولیت قضاوت پیکارها را دارند. بدین ترتیب اگر هر کسی کار و مسئولیت خود را انجام دهد و در امور یکدیگر دخالتی نداشته باشند، تمامی امور به نحو احسن انجام خواهد شد. در غیر اینصورت باعث بروز مشکلاتی خواهیم شد که در نهایت به ضرر هر سه ضلع درگیر در این مسابقات تمام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد که قرار است روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار شود، تیم بازار بزرگ ایران به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خواهد رفت و تیم‌های تا ثبت جهانی توس و اترک خراسان شمالی هم با هم به پیکار خواهند پرداخت.

کد خبر 4775000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha