۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲

طی حکمی از سوی سیدمجتبی حسینی

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری در حکمی سیده مرضیه شفاپور را به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب کرد.

در حکم معاون امور هنری برای شفاپور آمده است: «به استناد تبصره ۴ ماده یک و ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می شوید.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای سرکارعالی، امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی با سایر اعضای کارگروه در تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس موفق و مؤید باشید.»

سیده مرضیه شفاپور دارای کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی است و رییس امور زنان و خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای مشاوران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس خانه مطبوعات وزارت کشور و ... از سوابق شفاپور است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات مهدی سیف جمالی، سرپرست سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس قدردانی کرد.

کد خبر 4776851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ف.م IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
      0 0
      سلام ایشون رییس دفتر مشاور امور بانوان بوده اند نه رییس مشاور امور بانوان در ضمن اولین بار در تصویر خبر شما چادری دیده شده اند. خانه مطبوعات مربوط به وزارت ارشاد است نه وزارت کشور