۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲

گلایه‌های ملی‌پوش تکواندو از مسئولان دانشگاه آزاد

گلایه‌های ملی‌پوش تکواندو از مسئولان دانشگاه آزاد

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان با گلایه از مسئولان دانشگاه آزاد گفت: بعد از خروج از این تیم و پیوستن به شهرداری ورامین پاداش های قهرمانی ما از سوی این باشگاه پرداخت نشد.

سعید رجبی با طرح این موضوع در حاشیه هفته ششم رقابتهای لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: در جریان رقابتهای جام جهانی به همراه تیم دانشگاه موفق به کسب مدال طلا شدیم. با این وجود به مراسم تجلیل دانشجویان دانشگاه آزاد دعوت نشدیم. و جوایزی که به قهرمانان ملی این دانشگاه داده شد، به ما تعلق نگرفت. 

وی افزود: دوران خوبی را در زمان عضویت در دانشگاه آزاد سپری کردیم، ولی برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر من و میرهاشم حسینی با تیم شهرداری ورامین قرارداد امضا کردیم، بعد از این جریان برخورد آقایان با ما تغییر کرد. ما ورزشکاری نیستیم که قرارداد دو میلیاردی امضا کنیم و این وسط هشت میلیون مبلغی نباشد. جایزه ما برای قهرمانی جام جهانی هشت میلیون تومان بود که حق قانونی ما بود که با تصمیم آقایان به ما داده نشد. خیلی تشکر می کنم از این دوستانی که چنین تصمیمی گرفتند و حق ما را خوردند.

رجبی به غیبت خود در رقابتهای گرندپری مسکو اشاره کرد و گفت: در مسابقات صوفیه برابر نماینده کره جنوبی با رنکینگ دو جهان مبارزه خوبی به نمایش گذاشتم و شرایط برتری برابر اینر قیب را داشتم ولی مشکلات داوری و امتیازاتی که بی دلیل برای او ثبت شد باعث با شکست میدان را ترک کنم. از دست دادن امتیازات این تورنمنت باعث شد تا نتوانم به شرایط حضور در مرحله نهایی برسم. 

وی در پایان به رقابتهای لیگ هم اشاره کرد و گفت: شرایط خوبی در لیگ داریم و مسابقات این دوره به لحاظ فنی شرایط مناسبی دارد. امیدوارم هر تیمی بیشتر تلاش می کند به هدف خود برسد هر چند تیم ما با ادامه همین روند بخت نخست کسب عنوان قهرمانی است.

کد خبر 4780766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha