هراس تل آویو از رزمندگان مقاومت پایانی ندارد؛

رزمایش نظامی صهیونیستها در قبرس و شبیه سازی جنگ با حزب الله لبنان

رزمایش نظامی صهیونیستها در قبرس و شبیه سازی جنگ با حزب الله لبنان

رسانه های رژیم صهیونیستی از برگزاری یک رزمایش نظامی گسترده از سوی نظامیان این رژیم، برای شبیه سازی جنگ با حزب الله لبنان در قبرس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رسانه های رژیم صهیونیستی از برگزاری یک رزمایش نظامی گسترده از سوی نظامیان این رژیم، برای شبیه سازی جنگ با حزب الله لبنان خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه های صهیونیست؛ این رزمایش نظامی در قبرس برگزار شده است و جنگ با حزب الله در آن تمرین شده است.

این رسانه ها اعلام کردند که رزمایش مذکور در منطقه ای شبیه به جنوب لبنان برگزار شده است و شامل یورش و اشغال مواضع و تخلیه زخمی شدگان زیر آتش و درمان زخمی شدگان و برخورد با ساکنان محلی است.

 در این رزمایش نظامی، سناریوهای مختلفی با تاکید بر هماهنگی و همکاری، طرحهای چندجانبه و عملیاتها در خلال جنگ شبیه سازی شده است.

برگزاری این قبیل رزمایش ها در حالی رخ می دهد که صهیونیستها به شدت نگران اوضاع جبهه داخلی خود هستند و هر چند کوشیده اند که با برگزاری مانور جنگ احتمالی با حزب الله را تمرین کنند و بودجه هنگفت ۳۰ میلیارد شیکلی برای ارتش خود اختصاص داده اند تا جبهه داخلی آنرا از حملات موشکی اعم از غزه یا شمال و موشک های حزب الله در امان بدارد؛ اما جبهه داخلی این رژیم به شدت نگران است.

معاریو به نقل از عاموس گلعاد رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک و سیاسی و رئیس سابق کمیته سیاسی امنیتی به گزارشهای ارتش اسرائیل در مقابل کابینه امنیتی در خصوص سناریوهای جنگ آینده در جبهه شمالی پرداخت که شامل تخلیه صدها هزار نفر از اسرائیلی ها و برخورد روزانه صدها موشک و کمبود انرژی برق می شود.

گلعاد نسبت به روزی که در جبهه شمال درگیری نظامی رخ دهد هشدار داد و تهدید جبهه داخلی را بسیار جدی دانست و اعلام کرد که مقاومت در شمال موشک های خود را به سوی اسرائیل هدف گیری کرده اند که از جمله این مناطق تل آویو است و لازمه این مساله آن است که ارتش و نهادهای امنیتی از آمادگی کامل برخوردار باشند.

با همه تلاشی که مقامات رژیم صهیونیستی به عمل می آورند تا به جبهه داخلی خود درباره جنگ آتی با حزب الله اطمینان دهند اما به اذعان محافل رسانه ای صهیونیست، اسرائیلی ها به سامانه های دفاعی خود اعتمادی ندارند

قدر مسلم آن است که نظامیان صهیونیست از جنگ هراس دارند و این به چالشی برای مقامات رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و علی رغم تبلیغاتی که درباره تجهیز نیروی زمینی به سلاح های جدید می کنند اما واقعیت این است که نیروی زمینی این رژیم همچنان کارایی ندارد و تل آویو در حال حاضر به توان نیروی هوایی خود بسنده کرده است. وجود مانورهای گسترده و تمرینات نظامیان این رژیم با هدف فائق آمدن بر مشکلات فراوانی است که مقامات صهیونیست امیدوار به رفع آن هستند اما مگر می شود؛ نظامیانی که انگیزه و روحیه ندارند  را با وعده سلاح پیشرفته روحیه داد؟!

کد خبر 4792084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha