۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

نمکی:

۱۰۰۰پروژه بهداشتی و درمانی در سطح کشور افتتاح می‌شود

۱۰۰۰پروژه بهداشتی و درمانی در سطح کشور افتتاح می‌شود

شاهرود – وزیر بهداشت بابیان اینکه هر هفته ۵۰ پروژه درمانی و بهداشتی در سطح کشور افتتاح می‌شود، گفت: تا اردیبهشت‌ماه ۹۹ این میزان به یک‌هزار پروژه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی ظهر سه‌شنبه در ادامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان‌های شاهرود و میامی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی بیمارستان بهار شاهرود، بابیان اینکه وزارت بهداشت در هفته ۵۰ پروژه درمانی و بهداشتی را در سطح کشور با نیم‌نگاهی ویژه به مناطق محروم افتتاح می‌کند، بیان کرد: تا اردیبهشت ۹۹ تعداد کل پروژه‌های افتتاح‌شده به یک‌هزار مورد خواهد رسید.

وی بابیان اینکه ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های بهداشتی و درمانی اولویت وزارت بهداشت است تا بتوانیم سطح خدمات به مردم را ارتقا دهیم، افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در این زمینه و در سفر به شرق استان سمنان رخ داد این بود که خوشبختانه توانستیم شبکه بهداشت و درمان میامی را مستقل کنیم. 

وی بابیان اینکه از امروز شبکه بهداشت و درمان میامی می‌تواند مستقلاً عملکرد خود را ارتقا ببخشد، افزود: از شنبه هفته آتی کمک‌های وزارت بهداشت به این مرکز ارسال خواهد شد. 

وزیر بهداشت بابیان اینکه مرکز جامع خدمات سلامت کالپوش میامی نیز به‌صورت ۲۴ ساعته ازاین‌پس خدمات مطلوبی به بیماران خواهند داد، گفت: استقرار این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته می‌تواند کمک کند تا از سفر مردم کالپوش به میامی و شاهرود جلوگیری شود. 

نمکی همچنین بیان کرد: امروز توانسته‌ایم در حالی شاهد افتتاح دو طرح بزرگ شامل اورژانس و مرکز ناباروری در شاهرود باشیم که ان شاالله در سفر آتی که به‌زودی خواهد بود طرح‌های دیگری نیز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شرق استان سمنان افتتاح خواهند شد.

کد خبر 4794141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha