۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵

فرمانده سپاه قدس گیلان:

فشار اقتصادی حربه دشمن برای ایجاد مشکل در دورن انقلاب است

فشار اقتصادی حربه دشمن برای ایجاد مشکل در دورن انقلاب است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه دشمن توانایی اقدام نظامی علیه نظام و انقلاب را ندارد، گفت: فشار اقتصادی حربه دشمن برای ایجاد مشکل در دورن انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح سه شنبه در جلسه مجمع هم‌اندیشی اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری مظهر ولایتمداری است، اظهار کرد: دشمنان معتقدند کوچکترین تحرک نظامی آنها با پاسخ سختی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه می دانند که دشمن جرأت اقدامات نظامی علیه جمهوری اسلامی را ندارد، بیان کرد: دشمن تنها با حربه فشار اقتصادی و جنگ روانی به دنبال این بوده تا انقلاب را از درون دچار مشکل کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه ریزی دشمن علیه ملت ایران، گفت: دشمن با برنامه ریزی درصدد ایجاد اخلال در وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مردم به خوبی حیله و مکر دشمنان را شناخته اند، تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی در فتنه اخیر خیلی زود صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه تراز ایمان بسیج و سپاه محصول نیروهای عقیدتی و سیاسی است، بیان کرد: ایمان بچه های سپاه و بسیج در سطح تراز دفع فتنه است زیرا فتنه باید با قدرت و قاطعیت خاموش شود ادامه دار بودن فتنه سبب آسیب به انقلاب می شود.

وی بیان اینکه سپاه باید با توانایی، تمام اجزای نظام این انقلاب را حفظ کند، گفت: سپاه تمام اقدامات خود را برای اصل نظام انجام می دهد و برای این دولت و آن دولت نیست.  

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در انتخابات مردم باید مشارکت بالا و انتخاب درست داشته باشند تصریح کرد: انتخاب بد در انتخابات، کشور را دچار مشکل و چالش می کند و مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت بالایی داشته باشند.

کد خبر 4800207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha