۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶

امام جمعه پلدختر:

شهادت «قاسم سلیمانی» چهره واقعی تروریسم و حامیان آن را آشکار کرد

شهادت «قاسم سلیمانی» چهره واقعی تروریسم و حامیان آن را آشکار کرد

پلدختر- امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود، چهره پلید و واقعی تروریسم و حامیان آن را در جهان نمایان ساخت؛ گفت: استکبار منتظر انتقام سخت ملت عزتمند ایران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تبریک و تسلیت شهادت این سردار رشید اسلام گفت: حضور مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی به ویژه شهرستان پلدختر به صورت خود جوش در مراسم های بزرگداشت و یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی پیام دیگری از دلبستگی آنها به نظام و ولایت است.

وی افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرباز ولایت و مالک اشتر زمان و نمونه بارزی از مجاهد ولایی در دفاع از ارزش ها و آرمان های والای نظام و انقلاب و امنیت کشور مجاهدانه مبارزه کرد.

امام جمعه پلدختر گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بسیار شجاعانه به قلب جنایتکاران و گروهک های تروریستی در منطقه نفوذکرد و عاشقانه دست کثیف و پلید آنان را از حریم اهل بیت (ع) دور ساخت.

حجت الاسلام موسوی افزود: سردار سلیمانی این مجاهد فی سبیل الله و عاشق شهادت با شهادت خود چهره پلید و واقعی تروریسم و حامیان آن را در جهان نمایان و آشکار ساخت و اتحاد بین جبهه مقاومت را بیش از پیش استحکام بخشید.

وی یادآورشد: شهادت این سردار دل ها، غم سنگینی برای ملت ایران و همه مسلمانان است که آزادی خواهان جهان در نخستین فرصت با آمدن به خیابان ها این اقدام تروریستی ترامپ را محکوم کردند.

امام جمعه پلدختر افزود: گرچه سردار سلیمانی به دست کثیف ترین و جنایتکارترین انسانها به شهادت رسید و تا آغوش مولای خود پر کشید و آسمانی شد اما خون جوانان ایران با ریختن خون سردار سلیمانی بیشتر به جوش آمده و برای انتقام منتظر اذن ولی امر مسلمین سینه سپر کرده اند.

حجت الاسلام موسوی گفت:امروز مدعیان دروغین حامی حقوق بشر و ضد تروریسم در مقابل این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه آمریکا سکوت اختیار کرده و در سوراخ خزیده اند.

وی افزود: دشمنان اسلام و ایران و عاملان ترور سردار حاج قاسم سلیمانی بدانند که باید برای انتقام سخت ملت عزتمند و با شرف ایران و جبهه مقاومت در انتظاری مخوف باشند.

امام جمعه پلدختر با بیان این که سردار سلیمانی مردی الهی بود و با خدا معامله کرد، یادآورشد: شکوه جمعیت دوستداران این سردار دلها هنگام تشییع در کشور عراق و خروش ملت ایران با حزن و اندوه امروز در اهواز و سایر شهرهای ایران پیکر مطهر سردار سلیمانی را عاشقانه به آغوش کشیدند و این عزتی است که خدا به مجاهدان فی سبیل الله وعده داده است.

کد خبر 4817480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha