۲۳ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۲۷

سرهنگ جلیلیان خبر داد

سرقت در زمان آزادی مشروط

سرقت در زمان آزادی مشروط

سرکلانتر هفتم از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای با ۱۷ فقره سرقت در محدوده بازار خبر داد و گفت: یکی از متهمان با داشتن ۷ سابقه کیفری در زمان آزادی مشروط موبایل قاپی می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری ۱۱۳ بازار توسط دو موتورسوار با چهره‌ای پوشیده، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران تجسس کلانتری قرار گرفت و مأموران کلانتری با مراجعه به محل‌های سرقت موفق به شناسایی سارقان و پلاک انتظامی موتورسیکلت آنان نشدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه داشت، گفت: در تحقیقات میدانی انجام شده تصویر واضحی از یکی از سارقان در یکی از محل‌های سرقت به دست آمد و با بررسی چهره وی با مجرمان حرفه‌ای مشخص یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و به دفعات مختلف روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که متهم به مدت ۶ ماه است با آزادی مشروط از زندان رهایی پیدا کرده است، گفت: شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت.

جلیلیان تصریح کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان حضرتی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم افزود: تیم عملیات کلانتری بازار صبح روز گذشته برای دستگیری سارق حرفه‌ای اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند این متهم حرفه‌ای را به همراه همدستش در مخفیگاه وی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان ۲۱ و ۲۲ ساله و سارق حرفه دارای ۷ سابقه کیفری است، اضافه کرد: با انجام تحقیقات پلیسی هر دو متهم برای تعقیب کیفری در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
 

کد خبر 4824838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha