۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۵۵

رئیس اداره اوقاف ری:

نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم

نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم

ری- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ری با اشاره به اینکه در شهرستان ری برای بیماران صعب العلاج و سرطانی موقوفه نداریم گفت: نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صادقی ظهر شنبه در نشست تخصصی با مؤسسات خیریه طی سخنانی با اشاره به عملکرد یک ساله اداره اوقاف در شهرری اظهار داشت: طی یکسال اخیر تعامل خوبی با نهادهای حمایتی مثل بهزیستی، کمیته امداد، خیریه، مساجد و موقوفات داشته‌ایم.

صادقی بیان داشت: با تمام توان از همه امکانات بهره گرفته‌ایم تا عزیزانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند در حد توان مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی با تاکید بر نیت واقفان گفت: افرادی که مراجعه می‌کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که در حیطه نیت واقفان درخواست داشته باشند هر چند در حد توان تمام درخواست‌ها را پاسخگو بوده‌ایم و تمام تلاش خود را کرده‌ایم که مردم و مراجعین درگیر کاغذ بازی‌های مرسوم نشوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ری با اشاره به نشست‌ها و تفاهم نامه‌هایی که با بیمارستان فیروزآبادی و دارالشفا داشته‌اند افزود: در نظر داریم تا خانواده‌های آسیب پذیر و عدم تمکن مالی ضعیف‌تر را به خوبی حمایت کنیم که بعضاً این افراد توسط ۶ امام جمعه در حسن اباد، باقر شهر، کهریزک و ری به این اداره معرفی می‌شوند.

صادقی عنوان داشت: در سال ۹۸ حتی برای خانواده‌هایی که حق دفن نداشتند مساعدت کرده‌ایم که حتی الامکان خدمت به مردم کرده باشیم.

وی با اشاره به سنت پسندیده وقف با اشاره به اینکه نیازمند افزایش سنت حسنه وقف در ری هستیم اظهار داشت: از همه عزیزان می‌خواهیم در وقف‌های جدید یاری شویم چرا که برای بیماران صعب العلاج و سرطانی موقوفه نداریم و لذا می‌خواهیم کسانی که دارای املاک هستند و و وارثی ندارند به سمت وقف روی بیاورند تا همواره از اجر دنیوی و اخروی آن بهره مند شوند.

کد خبر 4834738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha