۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

عزل ونصب مدیران تا پس از انتخابات درکهگیلویه وبویراحمد ممنوع است

عزل ونصب مدیران تا پس از انتخابات درکهگیلویه وبویراحمد ممنوع است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی عزل و نصب های سیستمی در شهرستان های مختلف استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان خطاب به مدیران، افزود: بخاطر رفع شائبه‌ها، هیچ عزل و نصبی در سیستم انجام نشود و اگر مدیری رفته و می‌خواهید جایش را در سیستم پر کنید، بدون هماهنگی رئیس ستاد انتخابات اقدامی نداشته باشید.

کلانتری عنوان داشت: کوچک‌ترین تحرک جانب دارانه از دست اندر کاران انتخابات پذیرفتی نیست و ولو در روزا نتخابات هم که باشد، برخورد خواهیم کرد. ما امانتداریم و می‌خواهیم انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

کلانتری با تاکید بر ماده ۱۱ قانون انتخابات، گفت: دستگاه‌ها باید با تمام امکانات پشتیبانی برای برگزاری انتخابات را در اختیار متولیان قرار دهند.

وی با اشاره به دهه مبارک فجر، عنوان داشت: انقلاب متعلق به هیچ جناحی نبوده و متعلق به همه مردم است و وحدت و انسجام در شهادت سپهبد شهید سلیمانی نمایان بود و باید بر محور وحدت گام برداشته شود.

کلانتری با تاکید بر اهمیت دهه فجر، تصریح کرد: همه با همه توان و امکانات باید تلاش کنیم برنامه‌های دهه فجر خلاقانه و مناسب برگزار شود.

وی ابراز داشت: با رویکرد خلاقانه و بر محور هنر باید تبیین ابعاد پیرزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای جامعه داشته باشیم.

کلانتری ابراز داشت: دستگاه‌ها نیز باید پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ زنی در این ایام را بیان کنند.

وی گفت: خدمات، خدمات نظام است و باید تبیین مناسبی در این بخش داشته باشیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت پنجره واحد در استان اشاره کرد و عنوان داشت: زمان بندی مناسب برای صدور مجوزها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار با اشاره به جذب ۵۰ میلیارد ریال از محل تهاتر در استان، عنوان داشت: در بخش اسناد خزانه نیز تعارفی با دستگاه‌ها نداریم و از دستگاه‌هایی که جذب اسناد خزانه را انجام ندهند، نمی‌گذریم.

وی به سیل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: کمک رسانی باید به شکل منسجم و جمع آوری به شکل اصولی و برنامه محور انجام شود.

کلانتری عنوان داشت: باید اتحاد و هماهنگی‌ها در این مهم نیز اعمال شود.

کد خبر 4834786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha