۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۵۷

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

کشف ۸ تن زغال قاچاق در ملایر/محموله مرغ قاچاق در کبودرآهنگ کشف شد

کشف ۸ تن زغال قاچاق در ملایر/محموله مرغ قاچاق در کبودرآهنگ کشف شد

همدان - کشف ۸ تن زغال قاچاق در ملایر، کشف مرغ قاچاق در کبودرآهنگ و کشف خودروی سرقتی در اسدآباد عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۸ تن زغال قاچاق و فاقد مجوز از ۲ دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، ۵ تن زغال قاچاق و فاقد مجوز و در ادامه از یک دستگاه خودروی نیسان نیز، ۳ تن زغال قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف مرغ قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۳ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی، در تشریح این خبر گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ۳ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ در پایان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است از شهروندان خواست هر گونه اخبار در خصوص تردد کالای غیر مجاز و قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف خودروی سرقتی در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی، در نتیجه اجرای طرح مهار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی اعلام مبنی بر اجرای طرح مهار با توجه به حرکت یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مسروقه به سمت شهرستان اسدآباد، مأموران گشتی رده‌های تابعه در محل نقاط از پیش تعیین شده مستقر و به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: با حضور مأموران در ابتدای ورودی شهرستان اسدآباد از سمت همدان، با همکاری مأموران یگان امداد و با شگردهای خاص پلیسی، خودروی مذکور شناسایی و متوقف شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خودرو دارای سابقه سرقت بود به پارکینگ منتقل و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4839028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha