۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

شهردار مهریز خبر داد:

اختصاص ۹ میلیارد تومان به پروژه‌های بازآفرینی شهری مهریز

اختصاص ۹ میلیارد تومان به پروژه‌های بازآفرینی شهری مهریز

یزد ـ شهردار مهریز از اختصاص ۹ میلیارد تومان به پروژه های بازآفرینی شهری مهریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه زارع زاده، روز پنجشنبه در بازدید خبرنگاران استان یزد به همراه فرماندار مهریز از پروژه بازآفرینی شهری باغ پهلوانپور مهریز اظهار داشت: اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری سبب شد مردم بافت قدیمی و تاریخی مهریز به این مناطق بازگردند.

وی با بیان اینکه بازآفرینی شهری، بازگرداندن مردم به خانه‌های آبا و اجدادی آنها را به دنبال داشت، افزود: اجرای این طرح‌ها نه تنها زیبایی شهر را به دنبال داشته بلکه ارزش املاک بافت قدیمی مهریز را تا دو برابر افزایش داده است.

زارع زاده از اختصاص ۹ میلیارد تومان به پروژه‌های بازآفرینی شهری مهریز خبر داد و عنوان کرد: این اعتبار برای شش پروژه در نظر گرفته شده است.

شهردار مهریز بیان کرد: تلاش همکاران ما در شهرداری مهریز و مشارکت خوب مردم و سایر ارگان‌ها سبب شد تا مهریز رتبه نخست را در استان یزد در زمینه اجرا و جذب اعتبارات بازآفرینی شهری را به خود اختصاص دهد.

زارع زاده یادآور شد: شش پروژه بازآفرینی شهری مهریز شامل باغ پهلوانپور مهریز، روشنایی خیابان ارم، مهرپادین، روشنایی و آسفالت خیابان سلمان، کف سازی و بدنه سازی محله باغ بهار، بازسازی و اجرای طرح جامع سرو منگاباد است.

کد خبر 4839955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha