۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷

استاندار البرز:

ملت ایران از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند

ملت ایران از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند

کرج - استاندار البرز گفت: ملت ایران همواره از انقلاب اسلامی دفاع کرده و در این عرصه همواره نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر شنبه در مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان علی ابن ابیطالب (ع) شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروز روزی بسیار مبارک برای ایران اسلامی و سر افزار است، دوازدهم‌بهمن ماه ۵۷ و در چنین روزی امام راحل (ره) پس از ۱۵ سال دوری از وطن علی رغم مخالفت رژیم طاغوت با خواست مردم به میهن بازگشت.

وی تاکید کرد: در طول این سال‌ها آحاد ملت ایران و تمامی لایه‌های اجتماعی کشور همواره از انقلاب اسلامی دفاع کرده اند و در این عرصه همواره نقش آفرینی داشته اند.

استاندار البرز افزود: در کشور افرادی با دانش بالا، تحصیل کرده و نام آور زندگی می‌کنند که در سطح دنیا نیز مطرح هستند و می‌توانند به خوبی در حوزه‌های مختلف از تخصص آنها استفاده کرد، ما در زمینه علوم، فناوری و تخصص‌های روز بالنده هستیم و می‌خواهیم قله‌های علمی را تسخیر کنیم.

شهبازی در بخش دیگری گفت: این روزها یادآور رشادت‌های هموطنانمان به ویژه ایثار رزمندگان دوران جنگ تحمیلی است که این رشادت‌ها را ارج می نهیم.

وی با اشاره به بازدیدی که اخیراً از کاخ مروارید مهرشهر داشته است با تاکید بر لزوم بازگشایی این کاخ برای بازدید دانش آموزان، گفت: در چنین کاخ‌هایی در دوران رژیم طاغوت تجمل گرایی و استفاده از بیت المال بیداد می‌کرد.

کد خبر 4841058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha