۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

تعرفه‌های رای به اندازه کافی دراختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است

تعرفه‌های رای به اندازه کافی دراختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است

کرمانشاه_ دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تعرفه‌های رای به اندازه کافی در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سلیمانی پیش از ظهر امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز طبق موعد قانونی رأس ساعت ۸ صبح فرایند اخذ رأی در استان کرمانشاه آغاز شد و از آن زمان از طریق سامانه جامع انتخابات فرآیند رصد می‌شود و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: فرایند رأی گیری در استان کرمانشاه در ۹۶۵ شعبه شهری و ۶۲۰ شعبه روستایی در حال انجام است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز تعداد ۱۵۸۵ صندوق اخذ رأی استان آرا مردم را جمع‌آوری می‌کنند که از این تعداد ۹۶۴ شعبه آن ثابت و ۶۲۱ شعبه سیار است.

سلیمانی با بیان اینکه یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند، ادامه داد: تعرفه‌های رأی به اندازه کافی در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است و به این جهت هیچ مشکلی نداریم و حتی اگر ۱۰۰ درصد مشارکت داشته باشند تعرفه لازم در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اعضای شعب اخذ رأی و نمایندگان کاندیداها به طور کامل توجیه شدند که در محل اخذ رأی و شعب هیچ‌گونه پوستر و تبلیغاتی وجود نداشته باشد و در صورت مشاهده باید تمام آنها را امحاء کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در مورد تخلفات احتمالی در فرایند انتخابات گفت: به این منظور دستگاه‌های نظارتی به طور دقیق موضوع را رصد می‌کنند و اگر مواردی مشاهده و یا گزارش شود حتماً با آنها برخورد خواهد شد.

سلیمانی همچنین به مردم توصیه کرد در ساعات اولیه رأی خود را به صندوق بیندازند تا در ساعت پایانی با ازدحام مواجه نشوند و همچنین با سهولت و صرف زمان کمتری رأی را به صندوق‌ها بیاندازند.

کد خبر 4858475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha