۸ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۰۲

فرهاد حمیداوی:

صحبت‌های نورشرق کذب است/ گواردیولا هم بود نتیجه را واگذار می‌کرد

صحبت‌های نورشرق کذب است/ گواردیولا هم بود نتیجه را واگذار می‌کرد

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: صحبت های آقای نورشرق کذب محض است و او تنها به دنبال نابودی شهرخودرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شد که این بازی با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری (۹)، بشار رسن (۱۶) و مهدی ترابی (۶۴ - پنالتی) برای پرسپولیس و فرشاد فرجی (۵۲) برای شهر خودرو گل زدند.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: تیم ما شرایط خوبی نداشت، درست دو شب قبل از دیدار برابر پرسپولیس دو بازیکن ما را محروم کرده و کلا تیم ما را از پنجره نقل و انتقالات محروم کردند.

وی با انتقاد از صحبت های نورشرق گفت: حرف های او کذب محض است و نمی دانم چرا این صحبت ها را به میان آورد، من از میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر می خواهم که هم من و هم او را روی خط بیاورد تا حقایق برای همه روشن شود، مگر می شود دو روز قبل از بازی بازیکنان ما را محروم کنند. او به دنبال این کار بود، به خواسته اش رسید و بلای بدی بر سر تیم ما آورد و حالا باید به او بابت این کارش تبریک بگویم.

وی ادامه داد: ما را از نقل و انتقالات هم محروم کردند، نمی دانم چرا این کار را با تیم شهرخودرو انجام دادند شاید هم او به خواسته هایش بابت این کار رسیده باشد.

حمیداوی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر می شود بدون پرداخت پول بابت شکایت از تیم ما شکایت کنند؟ در دادگستری چنین چیزی وجود ندارد اما این آقایان هر کاری دلشان خواسته با شهر خودرو کرده اند.

وی تاکید کرد: فردا تا ظهر همه چیز مشخص می شود و مطمئن باشید اگر به وضعیت ما رسیدگی نشود ما به بالاتر از فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد.

حمیداوی در پاسخ به این پرسش که آیا سرآسیابی همچنان به عنوان سرمربی به کار خودش ادامه خواهد داد یا خیر گفت: او به کارش ادامه می دهد، شما مطمئن باشید اگر گواردیولا هم سرمربی ما بود و دو شب قبل از بازی دو بازیکن کلیدی اش را محروم می کردند نمی توانست نتیجه بگیرد بنابراین به طور حتم سرآسیابی با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان نشان کرد: خیلی ها دست به دست هم دادند تا شهر خودرو را زمین بزنند اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اتفاق هرگز رخ ندهد.

کد خبر 4864907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha