۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۴۵

سلیمی در گفت‌وگو با مهر:

دولت کم‌کار است/ مجلس باید دولتی‌ها را وادار به حرکت کند

دولت کم‌کار است/ مجلس باید دولتی‌ها را وادار به حرکت کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فعلی بسیار کم‌تحرک است و نمایندگان مجلس آینده باید عملکرد آنان را رصد و دولتی‌ها را وادار به حرکت کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اولویت‌هایی که مجلس یازدهم باید پیگیری کند، اظهار داشت: منتخبان مجلس یازدهم باید از همین امروز برنامه‌های خود را برای تحقق مطالبات اصلی مردم تهیه کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم در شرایط فعلی، رونق کسب و کار و ساماندهی وضعیت اشتغال و مسکن است و این موارد از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است که باید نمایندگان مجلس آینده برنامه‌هایی برای تحقق خواسته‌های مردم داشته باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صورتی که نمایندگان مجلس بعدی از همان ابتدای کار، تحقق خواسته‌های مردم را در دستور کار خود قرار دهند و درگیر حاشیه‌ها نشوند، قطعاً عملکرد قابل قبولی خواهند داشت و می‌توانند بسیاری از مشکلات کشور را حل کنند.

سلیمی بیان کرد: در جاهایی که دولت کم‌کاری می‌کند، مجلس باید دولت را وادار به حرکت کند و به نوعی موتور دولت را برای تحرک بیشتر روشن کند.

وی تأکید کرد: این دولت نشان داده که کم‌کار و کم‌تحرک است، باید مجلس عملکرد دولتمردان را مورد نظارت دقیق قرار دهد، از آنان بخواهد که مصوبات مجلس را اجرایی کنند و به دنبال تحقق مطالبات مردم باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: متأسفانه مجلس دهم نتوانست آنطور که باید و شاید دولت را وادار به حل مشکلات مردم کند که امیدواریم مجلس یازدهم در این راستا، حرکت و دولت را از این حالت کم‌تحرکی و کم‌کاری خارج کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید دقت کنند تا مبادا درگیر حواشی شوند چرا که اگر اولویت‌های اصلی کشور را فراموش کنند و درگیر حاشیه‌ها شوند، قطعاً مجلس یازدهم هم دچار ضعف‌هایی می‌شود که مجلس دهم به آن گرفتار شد.

کد خبر 4867124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha