۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

بخش های مراقبت ویژه بیماران کرونایی در مازندران راه اندازی می شود

بخش های مراقبت ویژه بیماران کرونایی در مازندران راه اندازی می شود

ساری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بخش های مراقبت ویژه برای نگهداری و قرنطینه و درمان بیماران کرونایی در استان راه اندازی می شود.

سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در استان درمان و بهبود یافته‌اند، راه اندازی بخش‌های مراقبت ویژه بیماران را برای کنترل و محدود کردن روند گسترش بیماری مؤثر دانست و گفت: این طرح در شهرستان‌های مختلف اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط خاص استان از مردم خواست تا برای کنترل شیوع این اپیدمی در منزل بمانند و از حضور در خارج از منزل و تجمعات پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه بخش‌های مراقبت ویژه برای خدمات دهی به بیماران تنفسی شدید مشکوک به کرونا در نزدیکی بیمارستان‌های معین راه اندازی می‌شود، افزود: با راه اندازی این بخش‌ها، سرعت انتشار کرونا ویروس کند خواهد شد..

موسوی همچنین از راه اندازی پایگاه و سامانه خودارزیابی کرونا در استان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند به ورود به این سامانه اطلاعات مورد نظر را برای دریافت خدمات ثبت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: ماندن در خانه بهترین راه برای ایمن ماندن از این بیماری است.

کد خبر 4874641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha