۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۲۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

افزایش آمار ابتلا به کرونا در روزهای آتی/ سمنانی‌ها رعایت کنند

افزایش آمار ابتلا به کرونا در روزهای آتی/ سمنانی‌ها رعایت کنند

سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه احتمالا آمار ابتلای مردم به کرونا در روزهای آتی افزایش خواهد یافت، گفت: از مردم می‌خواهیم تا در خانه مانده و بیرون نیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا به میزبانی استانداری سمنان، با بیان اینکه احتمالاً آمار ابتلاء مردم به کرونا ویروس در روزهای آینده افزایش می‌یابد، ابراز کرد: آمارها در استان به صورت شفاف اعلام می‌شود و این امر به عنوان یک سیاست کلی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه مسیر شفافیت با مردم بهترین راه است و آمارهای ابتلاء با کرونا ویروس در استان سمنان به صورت دقیق اعلام می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم رفت و آمد افراد بومی و غیربومی در مناطق شهری و روستایی استان کاهش یابد.

مردم رعایت نکنند به مشکل می‌خوریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه رفت و آمد در مناطق شهری و روستایی استان باید کاهش یابد و از هم‌اکنون باید فرهنگ‌سازی شود که مردم در نوروز ۹۹ در خانه بمانند، تاکید کرد: موج جدید کرونا ویروس در راه است و تمام تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفتیم و از مردم می‌خواهیم که با تردد بی رویه، شیوع ویروس دامن نزنند.

دانایی ضمن بیان اینکه تأمین نیروی انسانی برای مدیریت بیمارستان کوثر برای درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس در دستور کار است، گفت: بسیج ملی کرونا در کشور آغاز و تمام دستگاه‌های اجرایی باید دانش و نیروهای خود را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود قرار دهند.

وی گفت: اگر موج‌های شیوع کرونا به دلیل رعایت نکردن مردم ادامه یابد، با کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم بود.

کد خبر 4875110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha