۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰

شهردار فردیس خبر داد:

انجام ضدعفونی شهر به صورت مستمر/ غربالگری در ورودی‌های فردیس

انجام ضدعفونی شهر به صورت مستمر/  غربالگری در ورودی‌های فردیس

فردیس - شهردار فردیس با اشاره به انجام ضدعفونی شهر به صورت مستمر، از راه اندازی ایستگاه غربالگری در ورودی‌های فردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خسرو زاده در حاشیه بازدید از مبادی ورودی فردیس که پیش از ظهر یکشنبه انجام شد، از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل ابلاغی انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی نیروهای داوطلب مردمی، بسیجی، انتظامی و هلال احمر را پشتیبانی می‌کند، اضافه کرد: با همکاری ارگان‌های مختلف، شهر فردیس به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

شهردار فردیس در بخش دیگری از راه اندازی ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد خبر داد و اضافه کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا به طور شبانه روزی در حال انجام است.

به گفته خسرو زاده، بوستان‌های فردیس و همه مراکز خدماتی آنها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به جلوگیری از فعالیت روز بازارها، دستفروشان و وانت‌بارهای میوه فروش در فردیس، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

شهردار فردیس ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با ماندن در خانه زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

خسرو زاده از نصب بنرهای آموزش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فردیس خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا با مدیریت شهری همکاری کرده و روز طبیعت را در خانه بمانند و از تجمع بپرهیزند تا هرچه سریع‌تر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بازگشت شرایط عادی و آرامش اجتماعی به شهر باشیم.

کد خبر 4888387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha