۱۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

رفع تعرض از ۵۸۱ هزار مترمربع اراضی ملی در هفته تعطیلات نوروز

رفع تعرض از ۵۸۱ هزار مترمربع اراضی ملی در هفته تعطیلات نوروز

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از رفع تعرض در هفته اول تعطیلات نوروز در مساحت ۵۸۰ هزار و ۶۹۳ مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ جواد خردمند گفت: در مجموع در نیمه اول تعطیلات نوروزی که تا ۱۲ فروردین به طول انجامید در مجموع ۳۹۴۰ مورد گشت که ۲۶۸۵ گشت آن خودرویی و ۱۲۵۵ مورد آن گشت موتوری بود در اقصی نقاط کشور به حفاظت از اراضی ملی و گشت زنی پرداختند.

خردمند همچنین از وقوع ۱۰۶ مورد تعرض به اراضی ملی و رفع هر ۱۰۶ مورد تعرض در نیمه اول تعطیلات نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: رفع تعرض به اراضی ملی در نیمه اول تعطیلات در مساحت ۵۸۰ هزار و ۶۹۳ مترمربع رخ داد که همگی آنها رفع تعرض شد.

به گفته وی، در طی این مدت ۲ فقره دستگیری، ۲۱ فقره تشکیل پرونده، یک فقره اجرای حکم در ۲۰۰ مترمربع انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در خصوص بیشترین تعرض به اراضی ملی و همچنین عدم ثبت تعرض به اراضی ملی در ایام تعطیلات نوروز ۹۹، توضیح داد: بیشترین وقوع تعرض در این مدت مربوط به استان یزد با ۲۵ مورد در زمین‌هایی به مساحت ۲۶۲۷۴ مترمربع بوده است.

وی ادامه داد: در هشت استان اردبیل، خراسان جنوبی، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لارستان هیچ تعرضی به اراضی ملی در تعطیلات نوروز ۹۹ ثبت نشد.

کد خبر 4891253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha