۱۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳

یک مقام مسوول مطرح کرد:

بازدهی ۱۰۰ درصدی سکوهای گازی پارس جنوبی/تولید گاز پایدار است

بازدهی ۱۰۰ درصدی سکوهای گازی پارس جنوبی/تولید گاز پایدار است

یک مقام مسوول گفت: روند برداشت گاز از سکوهای در حال تولید پارس جنوبی مطلوب است و بازدهی سکوهای گازی با تحقق کامل برنامه مصوب وزارت نفت، به بیش از ۱۰۰ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علیرضا عبادی، مدیر تولید و عملیات بهره بردار میدان گازی پارس جنوبی، با اشاره به راهبری ۲۶ سکوی طرح‌های گازی پارس جنوبی از سوی مدیریت تولید و عملیات گفت: بخشی از ظرفیت کنونی تولید گاز پارس جنوبی شامل برداشت گاز از این سکوها و بخشی دیگر هم مربوط به ۹ سکوی طرح‌های توسعه بوده که کار واگذاری آنها به این مدیریت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برنامه تولید تکلیفی گاز با ثبت بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت کار عملیاتی و پشتیبانی از سوی کارکنان بخش خشکی و فراساحل محقق شده، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر کشور حاکم شده و اهمیت تولید ایمن و پایدار گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، توجه بیشتر به سلامت کارکنان به‌ویژه افراد مستقر روی سکوهای گازی در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسؤول از برگزاری روزانه نشست‌های کمیته سلامت به موازات پیگیری و حل مسائل پیش روی پایداری تولید خبر داد و افزود: همه فعالیت‌های مربوط به وضع سلامت کارکنان به‌صورت روزانه رصد و اقدام‌های لازم با حساسیت بسیار بالا و به‌صورت ضربتی اجرا می‌شود.

کد خبر 4891912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha