۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴

سردار زاهدیان خبر داد

تلاش ناجا برای تحقق جهش تولید در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی

تلاش ناجا برای تحقق جهش تولید در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از تلاش نیروی انتظامی برای تحقق بخشیدن به شعار سال جاری در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد مسعود زاهدیان با سفر به استان خراسان رضوی از ایستگاه‌های پست قرنطینه یگان امداد در شهر مشهد، قرارگاه امام رضا (ع)، بیمارستان ثامن الحجج (ع)، پلیس راه آهن، پلیس فرودگاه و سایر یگان‌های این استان بازدید کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده و مناسب نیروی انتظامی در طرح مقابله با شکست کرونا در استان، گفت: در ایام نوروز در سراسر استان خراسان رضوی شاهد تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان انتظامی در بحث مقابله با کرونا بودیم؛ کارکنان نیروی انتظامی با عزمی راسخ در صحنه‌ها حضور پر رنگ دارند و موفقیت‌های به دست آمده قابل تحسین است و این نشانگر تلاش ارزنده نیروی انتظامی در تمام سطوح است.

ادامه سردار زاهدیان با بیان اینکه اقدامات پلیس در جامعه هوشمندانه، مبتکرانه و هدفمند است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری دیگر سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی در مراکز استان‌ها می‌تواند در کنار برقراری نظم و امنیت اجتماعی؛ با برنامه ریزی‌های منسجم و انجام اهداف خود در مهار کرونا تأثیر گذارتر باشد.

وی با تحسین عملکرد پلیس خراسان رضوی در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا و پیشگیری از آن در حوزه فرهنگی و اجتماعی و نیز در حوزه پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان، افزود: این بیماری در حوزه فرهنگی اثرات منفی و مثبتی در پی خواهد داشت که باید از هم اکنون برای هر دو حوزه، برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید بر ارتقا تلاش‌های صورت گرفته در استان خراسان رضوی و با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر جهش تولید، اظهار کرد: در پی نام گذاری سال جاری به نام جهش تولید که توسط فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت، نیروی انتظامی نیز برای تحقق این شعار باید با تلاش‌های خود در حوزه تولید امنیت اجتماعی، زمینه ساز جهش تولید در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها باشد.

به گفته سردار زاهدیان، هوشمند سازی، حرفه ای گری و افزایش تلاش در ناجا در سرعت بخشیدن به ایجاد امنیت پایدار مبتنی بر عدالت و اقتدار امری مؤثر است.

کد خبر 4894312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha