۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳

فعالیت بیش از ۱۲۰ مرکز نوآوری در کشور

فعالیت بیش از ۱۲۰ مرکز نوآوری در کشور

در حال حاضر بیش از ۱۲۰ مرکز نوآور در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور فعال هستند تا شاهد شکوفایی و رونق بیشتر فعالیت‌های این حوزه در سال «جهش تولید» باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز نوآوری با حمایت از استارت اپ‌ها و ایده‌های نوآوری رسیدن آنها به محصول را سرعت می‌دهند. در حال حاضر بیش از ۱۲۰ مرکز نوآوری در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور فعال هستند تا شاهد شکوفایی و رونق بیشتر فعالیت‌های این حوزه در سال «جهش تولید» باشیم.

بازیگران گوناگونی در این زیست بوم نقش آفرین هستند که مراکز نوآوری یکی از آنها هستند. جوانان نوآور، خلاق و پرانرژی در این مراکز حضوری پررنگ دارند. آنها دغدغه مند با ایده‌های خود در این مراکز فعالیت می‌کنند و کشور را در مسیر شکوفایی و رونق تولید قرار داده اند.

این مراکز مانند بازوهای کمکی جوانان ایده پرداز و استارت اپ ها را حمایت می‌کنند. در این مراکز روی ایده‌ها سرمایه گذاری می‌شود و بستر برای کارآفرینی فراهم است.

اکنون نزدیک به ۱۲۰ مرکز نوآوری در کشور فعال هستند. مراکزی که با فعالیت خود باعث رشد استارت اپ ها و رونق کسب و کار آنها می‌شوند.

شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری با سرعت در حال انجام است و این اقدام با حمایت از کسب و کارهای نوپا، استارت اپ ها و راه اندازی مراکز نوآوری شتاب می‌گیرد. توسعه این ایده‌های نو نقش مهمی در زندگی مردم دارند و کیفیت زندگی را ارتقا می‌دهد.
 

کد خبر 4897377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha