۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰

ما آرامش را به زندگی شما بر میگردانیم

بهترین مشاوره روانشناسی آنلاین کشور

بهترین مشاوره روانشناسی آنلاین کشور

گروه  مشاوره و رواندرمانی آنلاین​ آرکا با هدف ارائه خدمات سلامت روان در همه جا و برای هرکس که با چالش های زندگی دست و پنجه نرم می کنند، ایجاد شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گروه مشاوره و رواندرمانی آنلاین آرکا متشکل از متخصصان سلامت روان دارای صلاحیت حرفه‌ای-آموزشی و از کارآمدترین دانش‌آموختگان دانشگاه‌های ایران است.

نام ما (آرکا) از عناصر حمایت، پشتیبانی، همدلی و دلگرمی الهام گرفته شده است. ما کمک‌های حرفه‌ای و تخصصی در زمینه مشاوره روانشناسی به افراد ارائه می‌دهیم تا الگوهای منفی زندگی، هیجانات منفی، الگوهای ناکارآمد اندیشیدن و رفتارهای ناسالم که زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داده، شناسایی کرده و تغییر دهند و به این طریق تجربیات خوشایند و رضایتمندی را در زندگی خود تجربه کنند. امیدواریم آرکا بتواند منابع لازم برای درک الگوهای زندگی، تقویت ارتباطات و دستیابی به اهداف شخصی شما را فراهم کند.

خدمات تیم مشاوره روانشناسی آرکا:

*مشاوره فردی (در این روزها شاید با بسیاری از مشکلات سلامت روان از جمله افسردگی، اضطراب، استرس، دوقطبی (بالا و پایین شدن خلق) و… دست و پنجه نرم کنید، به یاد داشته باشید که متخصصان سلامت روان می‌توانند به شما در رفع دامنه گسترده‌ای از مشکلات روان‌شناختی کمک کنند تا مهارت‌های لازم برای کنار آمدن و حل‌وفصل شرایط دشوار، تصمیم‌گیری درست و برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافتان را به صورت مؤثر بیاموزید و سلامت روان تان را ارتقا دهید. اگر مسئله‌ای باعث پریشانی شما شده یا در زندگی روزمره‌تان اختلال ایجاد کرده، زمان آن رسیده که به دنبال مشاوره باشید).

*مشاوره خانواده (خانواده می‌توانند منبع حمایت، دلگرمی و عشق باشد، اما گاهی خانواده تحت‌فشار خیانت، طلاق، روابط زناشویی یا هر اختلافی قرار می‌گیرد که تنش‌های زیادی بین اعضای خانواده ایجاد می‌کند و اختلاف‌ها انقدر بالا می‌رود که عشق و صمیمیت تبدیل به نفرت می‌شود، طوری که خانواده در بحران فرو می‌رود و در این مرحله هست که سیستم خانواده نیازمند کمک حرفه ای است. متخصصان این حرفه به اعضای خانواده کمک می‌کنند تا همدیگر را بهتر درک کرده و مهارت‌های کنار آمدن را یاد بگیرند تا آنها را به هم نزدیک‌تر کرده و صمیمیتشان را افزایش دهند).

*مشاوره زوج (معمولاً سرآغاز ازدواج همراه با عشق و محبت است؛ با این حال اگر زوجین مهارت لازم برای حفظ رابطه سالم را نداشته باشند، اختلافات و تعارضات متعددی به وجود می‌آید. در برخی موارد این اختلافات به قدری آزاردهنده است که زوجین را کاملاً درمانده و ناامید می‌کند. در چنین شرایطی مراجعه به یک مشاور برای بهبود رابطه و حل اختلاف، انتخاب مناسبی است. مشاوره روابط زوجین نوع خاصی از روان درمانی است که با هدف رفع اختلافات زناشویی و همچنین پربار کردن و غنی سازی روابط زوجین انجام می‌شود.).

* مشاوره تحصیلی (اکثر دانش‌آموزان با وجود تلاش‌های زیاد و ساعت مطالعه بیشتر، به دلیل نداشتن مهارت یادگیری و تکنیک‌های اساسی مطالعه، بازدهی لازم را نداشته و به هدف خود نمی‌رسند. گاهی دانش‌آموزان، روش مطالعه صحیح را می‌دانند، اما نمی‌توانند برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند. هم‌چنین خانواده، نقش بسزایی در موفقیت یا افت تحصیلی فرزندان دارد. بنابراین، برای آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری، حل مشکل افت تحصیلی، استرس و اضطراب امتحانات، رفع رفتارهای نابهنجار، ارائه راهکار برای حل مشکلات روانی و خانوادگی و در نهایت هموار کردن مسیر دانش‌آموزان برای موفقیت در تحصیل، وجود روان‌شناس می‌تواند مفید باشد).

*مشاوره کودک و نوجوان (بدون تردید اصلی ترین دغدغه والدین، سلامت و شادکامی فرزندان است. کودکان و نوجوانان در مسیر رشد خود با چالش‌ها و بحران‌های متفاوتی روبه رو هستند که ممکن است سلامت آنها را تهدید کند. مشاوره کودک و نوجوان نوعی درمان تخصصی روانشناختی است که به کودکان دارای مشکلات هیجانی، رفتاری و شناختی کمک می‌کند. همچنین این نوع مشاوره در کمک به کودکان و نوجوانانی که تحت تأثیر رویدادهای ناگواری همچون مرگ عزیزان، طلاق و سوءاستفاده جنسی قرار گرفته اند، بسیار مؤثر است.)

*مشاوره اعتیاد (اعتیاد یک نوع اختلال رفتاری است و به زبان ساده می‌توان آن را عادت کردن، خو گرفتن و وابستگی به چیزی مخصوصاً مواد مخدر تعریف کرد، که به دلیل افراط در استفاده به وجود می‌آید. اعتیاد، عوارض جسمی و روانی زیادی دارد. مشاوره اعتیاد، می‌تواند دلایل بروز اعتیاد مانند رفتار و انگیزه‌های فرد را کشف کند. آگاه شدن فرد از انگیزه‌های خود باعث می‌شود تا از اقدامات خودش آگاه‌تر شده و کنترل بیشتری بر رفتارهای خود داشته باشد؛ مشاوره ترک اعتیاد هم برای فرد مبتلا به اعتیاد و هم افرادی (همسر، والدین، خواهر و برادر، دوستان) که تحت تأثیر رفتارهای آن‌ها هستند، می‌تواند مؤثر باشد).

*مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور (شما نیز ممکن است در یک مقطع زمانی و برای مقاصد مختلفی در زندگی مجبور باشید از وطن خود دور شوید. اگر شما به‌عنوان ایرانی در خارج از کشور برای ایجاد و مدیریت یک زندگی راحت با چالش‌های بسیاری مواجه هستید، ممکن است احساس خمودگی، بی‌خوابی یا کم‌خوابی، افسردگی، پرخاشگری، گوشه‌گیری، ترس و بی‌اعتمادی را پس از مهاجرت تجربه کنید. با این حال، پیشرفت تکنولوژی این فرصت را به ما داده که در هرکجای دنیا باشید و با مسائل عاطفی و روحی درگیر باشید، در کمترین زمان از متخصصان سلامت روان هم‌زبان و ایرانی به صورت آنلاین کمک بگیرید).

اعتقاد ما بر این است که مسائل مربوط به سلامت روان از عوامل متعددی تأثیر می‌پذیرند. این عوامل می‌تواند با تأثیر روی هیجانات و روابط، در عملکرد روزانه فردی، خانوادگی و شغلی شما اختلال ایجاد کند. مقابله با این عوامل نیازمند دریافت مشاوره حرفه ای است. تیم ما توسط متخصصان سلامت روان اداره می‌شود که تخصصی‌ترین و اثربخش ترین مشاوره و رواندرمانی در حوزه سلامت روان و مسائل مرتبط را ارائه می‌دهد.

دستیابی به سلامت روان بدون حمایت و پشتیبانی کافی ممکن نیست. اگرچه مطالعه مطالب روانشناسی در اینترنت و آگاهی درباره سلامت روان می‌تواند مفید باشد؛ با این حال هنگام مواجهه با مشکلات و چالش‌های زندگی نیازمند دریافت مشاوره تخصصی هستید. به همین دلیل خدمات مشاوره و رواندرمانی آنلاین arkapsy علاوه بر افزایش آگاهی و سواد سلامت روان به ارائه خدمات مشاوره و رواندرمانی آنلاین به صورت تخصصی می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما اولین قدم را برای ارتقای سلامت روان خود بردارید.

راه‌های ارتباطی با ما: تماس مستقیم با شماره ۰۹۱۰۹۹۰۲۰۸۶- مراجعه به سایت و ارتباط با پشتیبان جهت رزرو وقت مشاوره

ایمیل : arkapsy@gmail.com

تلفن تماس : ۰۹۱۰۹۹۰۲۰۸۶

آدرس سایت: arkapsy.com

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4906186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha