۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۳۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

۳۳۸ تخلف صنفی و غیرصنفی در سطح بازارهای کردستان کشف شد

۳۳۸ تخلف صنفی و غیرصنفی در سطح بازارهای کردستان کشف شد

سنندج - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از اول فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ۳۳۸ مورد تخلف صنفی و غیرصنفی در کردستان کشف و منجر به تشکیل پرونده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی اظهار داشت: از یکم فروردین ماه تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری در مجموع ۱۱ هزار و ۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

وی با بیان کشف ۳۳۸ مورد تخلف در این بازرسی ها کشف شده است، افزود: در این رابطه ۲۷۳ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع ۱۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۶۲۲ هزار ۹۸۳ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

دره وزمی یادآور شد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان ۵۷۴ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها ۹۶ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 4915435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha