۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱:۱۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

طرح‌های پژوهشی «گام دوم انقلاب» به شورای فرهنگ عمومی ارائه شوند

طرح‌های پژوهشی «گام دوم انقلاب» به شورای فرهنگ عمومی ارائه شوند

خرم‌آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تاکید کرد: دستگاههای اجرایی، مراکز دانشگاهی و... استان طرح‌های پژوهشی بیانیه «گام دوم انقلاب» را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدحسین فتایی شامگاه یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی لرستان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغ تعطیلی همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات شورای فرهنگ عمومی طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ برگزار نشد، اما بیانیه‌های این شورا با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، به صورت گسترده در فضای مجازی اطلاع رسانی شد.

وی، تصریح کرد: باید از فعالیت همه گروه‌های مردمی و جهادی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، بازاریان و کسبه، عموم مردم و به خصوص جامعه سلامت استان طی دو ماه و چند روز گذشته در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر کرده و از تمام مردم شریف استان بخواهیم تا زمان ریشه‌کن شدن این ویروس، مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا را به صورت کامل و دقیق اجرا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: دو کارگروه تخصصی با محوریت «بیانیه گام دوم انقلاب» و «کاهش آسیب‌های اجتماعی» در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شده و از تمام دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌ها، مراکز دانشگاهی و آموزشی و انجمن‌های علمی خواسته‌ایم نظرات، پیشنهادات و طرح‌های پژوهشی خود در خصوص این دو موضوع را به دبیرخانه ارسال کنند تا پس از بررسی در کارگروه تخصصی، در راستای بررسی و تصویب نهایی و اجرا، در جلسات آینده شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

فتایی سپس با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی ماه‌های گذشته، در بستر فضای مجازی ادامه داشته است، گفت: این اتفاق با تمام سختی‌ها و مصائبی که پیش روی مردم و مسئولین قرار داد، اما تصویر جدیدی از فضای مجازی که با ارزش‌های مورد قبول جامعه ما همسو است را ارائه داده و این ظرفیت باید پس از ریشه‌کن شدن ویروس کرونا هم مغفول نمانده و همچنان مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 4916273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha