۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹

تقدیر آیت الله اعرافی از جبهه جهانی شباب المقاومه

تقدیر آیت الله اعرافی از جبهه جهانی شباب المقاومه

مدیر حوزه های علمیه در پی فعالیت های خیرخواهانه جبهه جهانی شباب المقاومه در جهت کمک به محرومین و مستضعفین از این گروه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، جبهه جهانی شباب المقاومه در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای با مشارکت جوانان بیش از سی ملیت جهان شروع به تولید و توزیع چند هزار بسته غذایی به محرومین و مستضعین در رزمایش همدلی و مواسات شرکت کرد. این گروه همچنین موفق به انتقال تجربیات جهادی جوانان ایرانی به سایر کشورها شد.

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و ریاست هیئت امنای جامعه المصطفی در پی این موفقیت از جبهه جهانی شباب المقاومه تقدیر کرد.

متن تقدیر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای پورهواشمی دام توفیقه
سلام علیکم

یکی از وجوه زیبای سختی ها و چالش ها تجلی احساس الهی و نوع دوستی وهمدلی و همبستگی و امداد اجتماعی است و در روزگار سخت و تلخ کووید ۱۹ در ایران و جهان و در پرتو عواطف انسانی و اسلامی شاهد خلق تابلوهای دلربا و چشم نوازی از درخشش احساسات الهی و عواطف انسانی و تعاون اجتماعی و انفاق مؤمنانه و رزمایش مواسات بودیم.خداراشکر و سپاس که در ایران اسلامی و محور مقاومت چونان همیشه شاهد جوشش مردمی و بسیجی و حضور گروه های فعال جهادی درصحنه بودیم و هستیم.

آنچه دراین میان جذاب بود خلق الگوی جدید در مواجهه با این پدیده و بلای ناگوار و جهانگیر با تکیه بر گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی است.
ازسوی دیگر در این رزمایش انسانی باردیگر همبستگی اسلامی و محورمقاومت فراتر از مرزها و نیز با مشارکت شباب المقاومه دراین میدان بزرگ تجلی کرد.

ضمن تقدیر و سپاس فراوان از همه جوانان و نوجوانان مقاومت از همه کشورها و محور مقاومت، امید است با عنایت به اعلام رزمایش مواسات از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی این برنامه ها به پیروزی بر این بلاوکاهش آلام نیازمندان و آسیب دیدگان درایران و جهان بیانجامد و همبستگی امت اسلام و محور مقاومت ژرف تر شود.

سلامت و عزت و سرافرازی همه دوستان و عزیزان را از خداوند منان و مهربان خواهانم.

علی رضا اعرافی‌

کد خبر 4923040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha