۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۴۳

بیانیه حزب تمدن اسلامی؛

اشغالگران قدس شریف مصداق بارز تمام زشتی‌های ممکن هستند

اشغالگران قدس شریف مصداق بارز تمام زشتی‌های ممکن هستند

حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: امروز هیچ ملتی مظلوم‌تر از ملت فلسطین نیست و اشغالگران قدس شریف مصداق بارز تمام زشتی‌های ممکن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد آزادی قدس شریف هر چه زودتر محقق شود.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه‌ی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس شریف هستیم. این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز به فرمان قاعد عظیم‌الشان جهان اسلام حضرت امام خمینی رضوان‌الله علیه و تاکید همه جانبه رهبر معظم انقلاب خلف صالح آن پیشوای عالیقدر، روز یادآوری رنج‌ها، ظلم‌ها و خصومت‌های همیشگی مستکبران عالم بویژه آمریکای متجاوز و مولود نامشروعش رژیم اشغالگر قدس بر علیه ملت مظلوم فلسطین است.

روز قدس فریاد و اعتراض جهانی علیه ستمگران عالم و رژیم صهیونیستی و در یک کلام روز نماد مبارزه با ظلم جهانی و برتری طلبی مستکبران است.

امروز هیچ ملتی مظلوم‌تر از ملت فلسطین نیست و در جهان امروز ستمگرتر، ظالم‌تر و بدنام‌تر از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل وجود ندارد. اشغالگران قدس شریف مصداق بارز تمام زشتی‌های ممکن هستند که فرزندان مظلوم ملت فلسطین را شهید و خانه‌های‌شان را بر سر بازماندگان‌شان تخریب می‌کنند.

حزب تمدن اسلامی با نثار بهترین درودها به روح بلند امام راحل و ارواح طیبه‌ی همه شهیدان به ویژه روح سردار بزرگ اسلام سید الشهدای جبهه مقاومت اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از عموم ملت ایران می‌خواهد امسال را که به لحاظ وضعیت خاص بیماری مرموز کرونا و توصیه‌های پزشکی، سنت حسنه‌ی راهپیمایی در برخی از شهرها برگزار نخواهد شد، با همه وجود از خداوند متعال استدعا کنند تا هر چه سریع‌تر خواسته امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب و همه آزادگان با نابودی رژیم منفور و اشغالگرد قدس تحقق یابد. انشاالله.

حزب تمدن اسلامی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲۵ ماه مبارک رمضان

کد خبر 4930592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha