۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷

امام جمعه اسالم:

نابودی صهیونیست وعده الهی است/ مقاومت تنها راه پیروزی

نابودی صهیونیست وعده الهی است/ مقاومت تنها راه پیروزی

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه نابودی رژیم منحوس صهیونیستی وعده الهی است، گفت: مقاومت تنها راه پیروزی بر ظلم و ستم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در نخستین نماز جمعه بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نماز جمعه با اشاره به اهمیت نماز در اسلام و کارکردهای آن، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی اهمیت نماز جمعه نماز جمعه یک قرارگاه توصیف کردند.

وی افزود: امروز با توجه به شرایط جامعه و با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نماز جمعه، نقش این قرارگاه به خوبی برای همگان روشن شد.

امام جمعه اسالم با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: مردم به خوبی به این فرمان رهبری لبیک گفته با شرکت گسترده در این رزمایش، کمک‌های خود را به دست نیازمندان رساندند و در این ایام بیش از همه تفاوت دو دیدگاه الهی و مادی اسلام و غرب برای همگان به نمایش گذاشته شد.

باقری با اشاره به ماه مبارک رمضان و فرصت خودسازی و بندگی در این ماه مهمانی خدا، افزود: امسال همانند سال‌های گذشته برنامه‌های مرسوم مذهبی در مساجد برگزار نشد اما دلتنگی مؤمنان برای حضور در مسجد و مراسم دینی عمق باورهای مذهبی مردم و نیاز فطری بشر به معنویت را آشکار کرد.

وی به روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: نابودی صهیونیسم و رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل وعده الهی است و خداوند هیچگاه خلف وعده نمی‌کند.

امام جمعه اسالم با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که «راه حل نهایی، مقاومت تا همه پرسی» چنان آتشی به جان صهیونیست‌های جنایتکار انداخته است که خود آنها درک کرده‌اند که نابودی اسرائیل نیاز به اقدام نظامی و موشک دوربرد ندارد، ادامه داد: انزجار و نفرت جهان از جنایت‌های صهیونیست‌ها سبب انزوا و نابودی آنها خواهد شد.

حجت الاسلام باقری با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، گفت: امروز دنیا در برابر اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زانو زده است. ملت ایران با دست خالی خرمشهر را آزاد کرد و در جنگ نظامی پیروز شد. امروز هم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن در زمینه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی، روانی، اقتصادی ایستادگی کرده و هر روز با دستاوردی جدید سربلند و سربلندتر می‌شود.

وی با اشاره به پایان کار مجلس دهم و آغاز فعالیت مجلس یازدهم، افزود: به رغم تلاش‌های انجام شده از سوی مجلس دهم اما این مجلس در بسیاری از موارد موفق عمل نکرد و آن مجلس انقلابی و قاطع مورد نظر نبود امیدواریم مجلس یازدهم با مواضع صریح و انقلابی کاستی‌ها را جبران کند.

کد خبر 4932144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha