۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵

در بیانیه ای عنوان شد؛

سوم خرداد از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی درتاریخ ایران اسلامی است

سوم خرداد از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی درتاریخ ایران اسلامی است

زنجان-سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در بیانیه ای تاکید کرده است: سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه استان زنجان، در این بیانیه آمده است: حماسه آزادسازی خرمشهر درس بزرگ مقاومت و ایستادگی یک ملّت مصمّم محسوب می‌شود که در تاریخ ثبت شده است و عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان از نقاط عطف دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی می‌درخشد و منشاء عزت، عظمت و بالندگی مردمان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه‌ها و نقشه‌های جبهه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.‌

سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در بیانیه ای بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر عنوان کرده است: حماسه عظیمی که با پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام، ایمان، اعتقاد و غیرت دلیرمردان ایران اسلامی و از همه مهمتر وحدت و همدلی نیروهای شرکت کننده در آن اعم از ارتش، سپاه و بسیج مردمی به دست آمد.

در این بیانیه عنوان شده است: سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود. در این روز عظیم، شهر خون و قیام پس از ۱۹ ماه، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد.

این بیانیه می افزاید: این روز عزیز، درس بزرگ مقاومت و ایستادگی یک ملّت مصمّم محسوب می‌شود که در تاریخ ثبت شده است. به گواهی تاریخ، ملت بزرگ ایران همواره با مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی خواهد ایستاد و از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهیدان گلگون کفن حراست و پاسداری می‌کند.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان این روز بزرگ و پیروزی تاریخی فتح خرمشهر و این میراث معنوی ماندگار را به عموم ملت ایران و تمامی آزادگان جهان و به‌ویژه مردم شهیدپرور استان زنجان و آفرینندگان آن حماسه عظیم تبریک و تهنیت گفته و تجدید میثاق خود را با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت ناگسستنی با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای بزرگوار خاصه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌دارد.

کد خبر 4932478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha