۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

خود را بخشی از جبهه فرهنگی انقلاب می‌دانیم

خود را بخشی از جبهه فرهنگی انقلاب می‌دانیم

یزد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سازمان تبلیغات در استان یزد خود را بخشی از جبهه فرهنگی انقلاب می داند و در همین راستا ارتباط خود را با مجموعه‌های فرهنگی تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا نجیمی ظهر شنبه در دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات همگام با گام دوم انقلاب، رویکرد جدیدی خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم با نگاه جدیدی که در سازمان تبلیغات حاکم شده، نقش آفرینی کنیم.

وی از تبیین اسلام ناب محمدی (ص) به عنوان وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: تحقق این امر با کمک نهادهای مردمی و حاکمیتی امکانپذیر است.

نجیمی عنوان کرد: به طور قطع توجه به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را به عنوان چشم اندازی روشن مدنظر خواهیم داشت و اعتقاد داریم این بیانیه می‌تواند مسیر بسیار روشنی را برای ما ترسیم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: سازمان تبلیغات خود را بخشی از جبهه فرهنگی انقلاب می‌داند و در همین راستا ارتباط با مجموعه‌های حاکمیتی، کانون‌های فرهنگی مساجد و مجموعه‌های مختلف فرهنگی را تقویت خواهیم کرد و آنها را همسنگران خود می‌دانیم.

نجیمی تاکید کرد: اعتقاد ما این است که تبلیغ ویژه روحانیت نیست و همه آحاد مردم می‌توانند در مسیر یاری دین خدا قرار گیرند و همه کسانی که دل در گرو خدا، امام و انقلاب دارند را مبلغ و مبلغه می‌دانیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که از ظرفیت مردم از زبان، قلم و اعتبارشان در مسیر یاری دین خدا استفاده کنیم.

نجیمی ادامه داد: طلاب و روحانیون نه تنها در عرصه فرهنگی تلاش کرده‌اند بلکه در سایر اتفاقات نظیر سیل، زلزله و کرونا نقش آفرینی کرده‌اند و حضور به موقع، عاقلانه و فعالی که طلاب و روحانیون استان یزد داشتند، جایگاه آنها را بین مردم ارتقا بخشید و اگر گاهی گله یا سو ظنی وجود داشت، به برکت روحانیون فعال در عرصه‌های جهادی از بین رفت و به طور قطع از این پس نیز حضور فعال اجتماعی آنها را در کنار فعالیت‌های دینی و تبلیغی خواهیم دید.

وی تاکید کرد: ما مسجد را پایگاه اصلی تمام تلاش‌های خود می‌دانیم و تمام مجموعه‌هایی که حول محور مسجد کار می‌کنند، می‌توانند بازوی مسجد باشند ضمن اینکه مسجد اصلی‌ترین پایگاه طلاب و روحانیون است و طرح امام محله نیز در همین راستا در سال ۹۹ اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: جوان گرایی و اعتنا به نخبگانی که احساس می‌کنند در این مسیر می‌توانند ما را یاری دهند، پشتیبانی از طلاب، روحانیون، مداحان، شاعران آئینی و … نیز از برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان یزد در سال جاری است.

نجیمی با بیان اینکه نیمی از جامعه ما بانوان هستند، یادآور شد: معاونت ویژه خواهران با نگاه ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت‌های بانوان تأسیس شد و کارشناسان با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنند تا بتوانیم از ظرفیت خواهران در خط مقدم کار فرهنگی و تبلیغی به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش مهر، سازمان تبلیغات اسلامی در اول تیرماه سال ۱۳۶۰ به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.

کد خبر 4953827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha