۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۵

فرماندار اسدآباد تاکید کرد:

جلوگیری از فعالیت نانواهای فاقد کارت سلامت در اسدآباد

جلوگیری از فعالیت نانواهای فاقد کارت سلامت در اسدآباد

همدان - فرماندار اسدآباد بابیان اینکه نانواهایی که فاقد کارت سلامت هستند اجازه فعالیت ندارند، گفت: تب سنجی افراد مشغول در نانوایی‌ها توسط دانشکده علوم پزشکی تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی ظهر چهارشنبه در کمیسیون تعزیرات آرد و نان عنوان کرد: نانواهایی که فاقد کارت سلامت هستند اجازه فعالیت ندارند

وی با اشاره به فعالیت ۹۶ واحد نانوایی یارانه‌ای شهری و روستایی و ۲۸ واحد آزاد پز در شهرستان اسدآباد بر سلامت و بهداشت نانوایی‌های سطح شهرستان و لزوم دارا بودن کارت سلامت توسط واحدهای نانوایی و تب سنجی افراد مشغول در نانوایی‌ها توسط دانشکده علوم پزشکی تاکید کرد.

فرماندار اسدآباد افزود: بخشداری‌ها موظفند روستاهایی را که متقاضی آرد نان پزی هستند شناسایی و با نظارت اصولی دهیاران آرد نان پزی را به دست افراد شناسایی شده برسانند.

درویشی با بیان اینکه با کشاورزان و کسانی که گندم تولیدی منطقه را از شهرستان خارج می‌کنند برخورد می‌شود، گفت: ۶۳ هزار تن گندم از مزارع شهرستان اسدآباد در سال جاری برداشت خواهد شد.

وی به ظرفیت ۱۱۸ هزار تنی سیلو و انبارهای موجود در شهرستان اسدآباد و مهیا شدن ۹۵ هزار تن ظرفیت خالی سیلوها برای ذخیره سازی گندم تولیدی امسال این شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان گندم مورد نیاز شهرستان برای مصرف امسال ۳۳ هزار تن است.

کد خبر 4956639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha