۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵

فرماندار شهرضا مطرح کرد:

ضرورت تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی «رامشه» شهرضا به خودروهای تیزرو

ضرورت تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی «رامشه» شهرضا به خودروهای تیزرو

شهرضا- فرماندار شهرضا خواستار تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی رامشه شهرضا به عنوان یکی از گلوگاه‌های اصلی کشف مواد مخدر، به خودروهای تیزرو و امکانات مناسب مقابله با قاچاقچیان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن یارمحمدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی اعتیاد است، اظهار داشت: فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان و بهبود یافتگان از اعتیاد می‌تواند از گرایش آنها به مواد مخدر جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اعتیاد معضلاتی برای کل جامعه ایجاد می‌کند، تاکید کرد: سازمان‌های جاسوسی و سرمایه داران بزرگی در دنیا در این تجارت دست دارند و همه این موارد مقابله را بسیار سخت کرده است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بیان داشت: وجود همسایه‌های تولید کننده مواد مخدر و ترانزیت آن از شرق کشور، موقعیت ویژه ای برای ما به وجود آورده است و لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مبارزه با مواد مخدر بر اساس وظایف و خط مشی تعیین شده در شورای کشوری عمل کرده و گزارش‌های به روز در این ارتباط ارائه دهند.

ایستگاه شهید امامی شهرضا گلوگاه کشف مواد مخدر در کشور است

همچنین فرماندار شهرستان شهرضا نیز گفت: ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی «رامشه » یکی از گلوگاه‌های اصلی استان و کشور در کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان است.

ناصر اسدی افزود: عمده زندانیان مواد مخدر زندان شهرضا قاچاقچیانی هستند که در این ایستگاه دستگیر می‌شوند و این امر تعداد زندانیان زندان شهرضا را بالا برده است.

وی خواستار تجهیز این ایستگاه به خودروهای تیزرو و امکانات مناسب مقابله با قاچاقچیان شد و ادامه داد: با وجود این ایستگاه در شهرستان، میزان کشفیات مواد مخدر ۶ درصد افزایش یافته و کار نیروی انتظامی چند برابر شده است.

حاشیه نشینی در شهرضا و مشکل خرید و فروش مواد مخدر

فرماندار شهرضا با اشاره به پراکندگی جمعیتی شهرستان در حوزه‌های مختلف شهری، روستایی، عشایری و محلات حاشیه‌ای افزود: جمعیت حاشیه نشین و محله‌های حاشیه‌ای معضلات و مشکلات خاص خود را دارند و به مکانی امن برای خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده‌اند.

وی بیان داشت: شهرضا با داشتن دانشگاه‌های آزاد، دولتی، پیام نور و مراکز فنی و حرفه ای توان علمی بالایی برای تدوین طرح‌های علمی و اجتماعی پیشگیری از اعتیاد دارد.

اسدی گفت: رفع معضل بیکاری، ایجاد اشتغال، شناسایی افراد در معرض خطر، ارائه تسهیلات حمایتی و خود اشتغالی و آموزش‌های فنی و حرفه ای می‌تواند گام‌های مؤثری در پیشگیری از اعتیاد باشد.

کد خبر 4958631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      1 0
      گلو کاه شهرضا برای مردم شریف ایران یکی از گلوکاه های است که مناسفانه بر خوردشان یا مردم عادی بسیار مسیولیت و آزار دهنده و دور از ادب است چون چندین با مسافر اتوبوس بودم و از نظر اخلاقی و فرهنگ اسلامی