۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۷

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

توقیف ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در نهاوند/ طرح «مهار» اجرا شد

توقیف ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در نهاوند/ طرح «مهار» اجرا شد

همدان - دستگیری ۲۴ سارق در بهار، اجرای طرح انضباط اجتماعی در نهاوند و اجرای طرح مهار و دستگیری سارق خودرو در همدان برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری ۲۴ سارق توسط مأموران انتظامی این شهرستان در ۱۵ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت و بالا بردن احساس امنیت در بین شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، با اشرف اطلاعاتی و مشارکت و همدلی مردم و مسئولان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، ۲۴ سارق سابقه دار در ۱۵ روز گذشته شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات فنی و پلیسی و در مواجهه با ادله و مدارک، به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند که محل‌های سرقت شناسایی و مقادیر قابل توجهی از وسایل مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ نوری عنوان کرد: با دعوت از مالباختگان وسایل مکشوفه پس از شناسایی به آنان تحویل داده شد و سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

اجرای طرح انضباط اجتماعی در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف طی ۷۲ ساعت گذشته در نتیجه اجرای طرح انضباط اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی افزود: مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند در ۷۲ ساعت گذشته در راستای برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم در سطح شهرستان، ۳۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم و ۱۴ دستگاه خودروی متخلف را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی به عنوان اولویت‌های مهم در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد، گفت: برخورد مستمر و قاطع با رانندگان متخلف و مزاحم خودروها و همچنین راکبان موتورسیکلت به خصوص در سطح تفرجگاه‌ها که موجب بر هم زدن امنیت و آرامش خاطر شهروندان می‌شود ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح مهار و دستگیری سارق خودرو در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق خودرو در نتیجه اجرای طرح مهار خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید، مأموران برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سارق از شلوغی استفاده و موفق به فرار می‌شود، عنوان کرد: با گریختن متهم اجرای طرح مهار و دستگیری وی به کلانتری‌ها همجوار مخابره شد و ایست و بازرسی و گشت زنی‌های هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران حین گشت زنی متهم را در شهرک بهشتی شناسایی و با کمک مأموران یگان امداد وی را در حالی که خودرو را رها و پیاده اقدام به فرار می‌کرد، دستگیر کردند.

سرهنگ باقری بیان داشت: پس از انتقال سارق به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه نامبرده به ۲ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و مشخص شد وی سابقه دار بوده و با عناوین مجرمانه سرقت موتورسیکلت، خودرو و لوازم خودرو دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیسی برای کشف جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۸ سارق، در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۸ سارق و کشف ۴ فقره انواع سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار کرد: با تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی ۸ سارق دستگیر و ۴ فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی و دولتی کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ یاری در ادامه با تشریح دیگر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت عنوان کرد: علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۴ نفر جلبی و ۶ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم، ۱۲ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

افزایش ۱۶۷ درصدی رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۹۷ ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۱۶۷ درصدی رسیدگی به درخواست‌های مردم در سامانه ۱۹۷ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با توجه به شیوع و انتقال بیماری کرونا و لغو برنامه‌های ملاقات حضوری ۱۹۷ در دفتر نظارت همگانی شهرستان ملایر، به درخواست‌های شهروندان به صورت تماس تلفنی رسیدگی شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۶۷ درصدی رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۹۷ شهرستان ملایر، بیان داشت: بر اساس آمارهای اعلامی از مسئولان سامانه‌های نظارتی ۱۹۷ شهرستان طی این مدت از سال، شکایات از پلیس بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته و بیش از ۵۰ درصد نیز شاهد دریافت تقدیرهای مردمی بودیم.

کد خبر 4967531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha