۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

شریعتی در جمع خبرنگاران:

هیئت رئیسه مجلس انصاف را درباره «تاجگردون» به حد اعلا رساند

هیئت رئیسه مجلس انصاف را درباره «تاجگردون» به حد اعلا رساند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس انصاف را به حد اعلا رساند و اجازه داد «تاجگردون در جلسه غیرعلنی صبح امروز درباره اعتبارنامه خود با نمایندگان صحبت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، گفت: تصمیم هیئت رئیسه جهت برگزاری جلسه غیرعلنی صبح امروز برای این موضوع عاقلانه و مدبرانه بود و جلوی التهابات احتمالی را گرفت.

وی بیان کرد: علیرغم آنکه در آئین نامه داخلی مجلس تصریح نشده بود که در مواردی که کمیسیون تحقیق، اعتبارنامه کسی را تأیید کرده، وی اجازه صحبت داشته باشد اما برای آنکه انصاف در حد اعلا رعایت شود هیئت رئیسه تصمیم گرفت فرصت کافی داده شود تا تاجگردون با نمایندگان صحبت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبعاً معترضان به اعتبارنامه منتخب مردم گچساران هم می‌توانستند در این جلسه صحبت کنند که زاکانی ۱۵ دقیقه در این باره صحبت کرد.

شریعتی اضافه کرد: تاجگردون هم ۳۰ دقیقه فرصت داشت مطالب خود را مطرح کند که بخشی از فرصت خود را به مسعود پزشکیان داد تا در دفاع از وی صحبت کند.

وی گفت: در نهایت گزارش کمیسیون تحقیق به رأی نمایندگان گذاشته شد و تاجگردون نتوانست رأی کافی برای ماندن در مجلس کسب کند و آرای ممتنع هم در این موارد جزو آرای مخالف اعتبارنامه محسوب می‌شود.

کد خبر 4968887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسداله IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      0 2
      نوشدارو بعداز مرگ سهراب
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      2 5
      جلوضرر را هر وقت بگیری منفعته
    • صادق IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      3 0
      یادزمانی می افتم که آقای قاضی زاده داشت ت صحن صحبت می کرد تاجگردون بابی ادبی بهش گفت بیاپایین واقعا خیلی ناراحت!کننده بود حالاتاجگردون دیدی چطور روزگار آوردت پایین
    • صمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      3 0
      ای کاش زودتر از اینها میشد جلو رانت و فساد گرفته میشد.۹
    • م IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      7 2
      رد تاجگردون بِه ناحق بود و فقط جناحي بود ، مگه ميشه فقط تاج فاسد باشه و بقيه نماينده ها سالم؟
    • داورپناه IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      7 2
      سلام این قبول ملت نیست باید قانون هردوطرف را بازجویی و نتیجه را به مردم اعلام کنه مجلس حق قضایی نداره قوه قضاییه است که حق را میگوید صلوات
    • محمد IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      3 1
      چون اراء نماینده ها دراینجا حکم قضاوت رو داشته میبایست دوسوم موافقین مورد ملاک قرار بگیره دقیقا مثل احکام قضایی
    • حق IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      1 2
      چطور کسی رو کی شورای نگهبان تایید بعد کمیسیون تحقیق هم تایید اش میکنه اما دوباره میان تو مجلس رای گیری میکنن... پس حق مردم حق الناس چی، یاد او زمانی میفتم که امام رحمته الله علیه میدونست بنی صدر ادم لایق نیست
    • رضا US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      2 0
      پزشکیان از تاجگردون دفاع کردی کی باشه مثل او رسوا شوی ای کاش تا دیر نشده به پرونده بقیه نمایندگان رسیدگی شود تا مجلسی پاک مورد نظر رهبر داشته باشیم احسنت به مجلس موفق باشید
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      0 0
      برای مجلس شروع خوبی بود ولی چراچیزی که عیان است اینقدر حاجت به بیان دارد
    • سعید محمد حسینی بیاره AE ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      0 0
      سلام و درود بر دکتر تاجگردون عزیز و دوست داشتنی زنده و پایدار باشی مرد بزرگ نجیب و شریف دوستت داریم آنچه از دست ما بر بیاد در راه اهداف بلند و بالای شما دریغ نخواهیم کرر با آرزوی حاکمیت عقل اندیشه خرد ورزی آزادمنشی انسانیت بر این همه فقر نکبت جهالت تفکر قرون وسطایی.