۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱

انواع دستگاه های بسته بندی تسمه کش در بازار

انواع دستگاه های بسته بندی تسمه کش در بازار

تهران- امروزه تسمه کش ها ( دستگاه بسته بندی ) از پر کاربرد ترین ابزار ها در کارگاه ها و تولیدی ها است و انواع مختلفی از نوع دستی و برقی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروزه تسمه کش‌ها (دستگاه بسته بندی) از پر کاربرد ترین ابزارها در کارگاه‌ها و تولیدی‌ها می‌باشد و انواع مختلفی از نوع دستی و برقی دارد، و برای بسته بندی کالا و انواع کارتن به کار می‌رود یعنی به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت بالا بسته‌ها و کارتن‌های انواع کالا را بسته بندی کنید، و در مدل‌های مختلف بزرگ و کوچک تولید می‌شوند.

طرز کار تسمه کش

تسمه کش‌ها در حالت کلی کار یکسانی را انجام می‌دهند ولی مدل‌های برقی توانایی بسته بندی کارتون‌های بزرگ را ندارند و برای بسته‌های متوسط و کوچک مناسب می‌باشد، و در برخی از تسمه کش‌ها نحوه کار کردن ان ها متفاوت می‌باشد.

همیشه به همراه تسمه کش کاتالوگ نحوه‌ی استفاده به مشتری داده می‌شود، همیشه سعی کنید راهنمای دستگاه را به صورت کامل مطالعه کنید و بعد از فهمیدن نحوه کار با دستگاه کار خود را شروع کنید.

انواع دستگاه تسمه کش در بازار

· تسمه کش بادی

· تسمه کش پالت کش

· تسمه کش تسمه اهنی

· تسمه کش پلاستیک

· تسمه کش میزی

· تسمه کش برقی

· تسمه کش اتوماتیک

· تسمه کش استیل

· تسمه کش سه کاره

· تسمه کش شارژی

· تسمه کش پنوماتیک

دستگاه‌های تسمه کش در بازار انواع مختلفی دارند و در انواع مختلف مدل‌های برقی و دستی توسط شرکت‌ها و تولیدی‌های متفاوت تولید می‌شود و به بازار و مشتریان عرضه می‌شود.

نکاتی در مورد خرید تسمه کش

همیشه در هنگام خرید باید به نکاتی توجه داشته باشید تا خرید درست و موفقی داشته باشید، برای مثال به کیفیت و نحوه‌ی کار تسمه کش توجه داشته باشید، چون ممکن است نحوه‌ی بسته بندی دستگاه بر روی محصول شما تأثیر داشته باشد و یا ممکن است کارایی که شما می‌خواهید را نداشته باشد.

فضای مورد نظر برای راه اندازی دستگاه تسمه کش

شما برای راه اندازی دستگاه تسمه کش باید فضای مورد نیازی تعبیه کنید، و البته تمامی دستگاه‌های تسمه کش در یک اندازه نیستند و در انواع اندازه‌ها و مدل‌ها ساخته می‌شوند، برای مثال اگر از دستگاه تسمه کش میزی می‌خواهید استفاده کنید باید محیط بزرگ‌تری برای دستگاه و کارکنان در نظر بگیرید، ولی اگر از تسمه کش‌های دستی و یا شارژی استفاده می‌کنید لازم نیست محیط بزرگی در نظر بگیرید، و البته نوع کالا و اندازه و حجم کالا نیز به این موضوع وابسته است اگر محصول شما در اندازه بزرگ می‌باشد باز باید محیط بزرگی در نظر بگیرید ولی اگر محصول شما به صورت کلی اندازه و حجم کوچکی دارد محیط بزرگی برای شما لازم نیست.

آیا کار با دستگاه بسته بندی نیاز به آموزش دارد؟

بله، دستگاه‌های بسته بندی و یا همان تسمه کش به اموزش فنی نیاز دارند و باید تیمی که با دستگاه تسمه کش قرار است کار کند باید اشنایی کامل به نحوه‌ی بسته بندی و کار با دستگاه اشنا باشد تا از هر حادثه احتمالی جلوگیری شود.

قیمت دستگاه تسمه کش

قیمت دستگاه‌های بسته بندی و تمسه کش متناسب با مدل دستگاه و کارایی ان متفاوت می‌باشد و البته تورم و گرانی در بازار نیز به قیمت دستگاه‌های تسمه کش تأثیر گذار می‌باشد و ممکن است باعث گران‌تر شدن دستگاه تسمه کش شود، ولی شرکت ایران پک تمامی تلاش خود را می‌کند تا تمامی قیمت‌های خود را یکسان نگه دارد و حتی سعی بر ان دارد که تمامی محصولات را بر اساس دانش متخصصین جوان و ایرانی بومی سازی کند و افتخاری برای صنعت کشور شود.

شما می‌توانید انواع دستگاه‌های تسمه کش را از دستی گرفته تا برقی را از سایت ایران پک سفارش دهید، ایران پک حتی به شما امکان خرید تسمه‌های بسته بندی را نیز گذاشته است.

برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر به سایت ایران پک مراجعه کنید و یا با شماره: ۰۲۱-۳۳۹۵۶۲۵۵ تماس بگیرید (ایران پک را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنید).

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4969048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha