۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۲

معاون روابط عمومی سپاه همدان:

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در همدان برگزار می شود

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در همدان برگزار می شود

همدان - معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع زمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر کریم‌پور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع زمانی خبر داد و اظهار کرد: انفاق و صدقه دادن از جمله اعمال حسنه‌ای است که باعث افزایش روزی می‌شود و در احادیث معصومین (ع) به آن سفارش شده است.

وی گفت: اولین مقطع از این رزمایش در دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد که با توجه به نذورات مردم در این دهه، انتظار می‌رود کمک‌های مردم خیّر و انقلابی استان در راستای دست گیری از افراد نیازمند صورت گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به برگزار شدن مقطع دوم این رزمایش بزرگ افزود: مقطع دوم این رزمایش در دهه اول ماه محرم همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی (ع) در سپاه انصارالحسین (ع) گفت: این قرارگاه در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی هم استانی‌ها تشکیل شده است.

کریم پور گفت: شماره کارت بانک انصار ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۵۷۰ شماره حساب ۱-۱۱۵۰۱۴۵۴۵-۳۵-۳۸۱۰ و شماره شبا ۱۵۰۶۳۰۳۸۱۰۰۳۵۱۱۵۰۴۵۴۵۰۰۱ به نام قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی (ع) سپاه انصارالحسین (ع) برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مقطع سوم این رزمایش در دهه آخر ماه صفر انجام می‌گیرد.

کد خبر 4987005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha