۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۹

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تاکید کرد:

ضرورت شناسایی عوامل اصلی در بروز حوادث رانندگی و جاده‌ای در همدان

ضرورت شناسایی عوامل اصلی در بروز حوادث رانندگی و جاده‌ای در همدان

همدان - مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بر ضرورت شناسایی عوامل اصلی در بروز حوادث رانندگی و جاده‌ای در همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عسگری صبح پنج شنبه در جلسه کاهش و پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی استان همدان عنوان کرد: در موضوع علل و عوامل بروز حوادث و سوانح رانندگی منجر به فوت و جرح عامل انسانی مورد تاکید قرار گرفته و کمتر به طراحی نامناسب جاده‌ها و معابر و ایمنی وسایل نقلیه توجه شده است.

وی با بیان اینکه خطاهای غیر ارادی تابعی از محدودیت فیزیولوژی انسان است، گفت: باید با شناسایی عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی نسبت به اعمال آنها در راه‌ها و مهندسی ترافیک و ایمن سازی جاده‌ها نسبت به کاهش سوانح رانندگی اقدام شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان تاکید کرد: دنیای امروز بر افزایش بهره‌وری و استفاده از تکنولوژی‌های نوین و کاهش هزینه‌ها تاکید دارد لذا در اجرای ماده ۱۰۸ قانون پنج ساله ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور همه دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا ضمن ارتقا نظم و ایمنی حمل و نقل و عبور و مرور با اتخاذ سازوکارهای مناسب میزان این تصادفات در استان همدان را ۳۱ درصد کاهش دهیم.

وی بیان کرد: شناسایی عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و اعمال آنها در راه‌ها و مهندسی ترافیک و ایمن سازی جاده‌ها امری ضروری در کاهش حوادث است.

کد خبر 5003517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میلاد IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
      0 0
      قانون اهم میگه که سرعت بالا ، اصلیتریــــــــــن دلیل حوادث رانندگی هست. حتما میگی این دوتا چه ربطی به هم دارن؟ ولی خیلی به هم ربط دارن ...